ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه فیلم خارجی دانلود فیلم انولا هلمز Enola Holmes دوبله فارسی سانسور شده
دانلود فیلم انولا هلمز Enola Holmes دوبله فارسی سانسور شده

دانلود فیلم انولا هلمز Enola Holmes دوبله فارسی سانسور شده

0/5
دوبله فارسی معرفی، خلاصه و دانلود فیلم در ادامه مطلب. . .
ژانر فیلم : ماجراجویی، معمایی زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 6.6 محصول : انگلیس، آمریکا کارگردان : Harry Bradbeer ستارگان : Millie Bobby Brown, Henry Cavill, Sam Claflin, Helena Bonham Carter, Louis Partridge, Burn Gorman, Adeel Akhtar, Susan Wokoma, Hattie Morahan, David Bamber, Frances de la Tour کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : مادرانولا-هلمز در جشن تولد 16سالگی دخترش به طور عجیبی ناپدید میشود. انولا-هلمز قصد پیدا کردن مادرش را دارد و به لندن سفر میکند که اتفاقات خارق العاده ای برایش می افتد. . .

دانلود فیلم انولا هلمز Enola Holmes به همراه معرفی و خلاصه فیلم

 

معرفی فیلم Enola Holmes:

این فیلم در سال 2020 با ژانر معمایی و هیجان انگیز به کارگردانی هری بردبایر و تهیه کنندگی مری والدین، الکس گارسیا،میلی بابی براون منتشر شده است. فیلمنامه‌نویس این فیلم جک تورن است و « Enola Holmes» بر پایه ی اثر نانسی اسپرینگر نوشته شده است. فیلم انولا هلمز می‌توانست همین یک معمایی که داشته و اون گم شدن ناگهانی مادرش است را با هیجان بیشتری تعریف کند تا فیلم دلنیشن تر باشد و سرو ته داشته باشد، ولی تمرکز کارگردان بیشتر روی لحن و سبکی خاص و گاهی طنز گونه است تا این اثر بیشتر باب پسند نوجوانان باشد تا افرادی که سینما را به صورت واقعی و حرفه‌ای دنبال می‌کنند.برای دانلود فیلم Enola Holmes به آخر همین صفحه بروید. با دانلود فیلم خارجی در ارم فیلم با ما همراه باشید.

دانلود فیلم Enola Holmes

خلاصه فیلم Enola Holmes:

انولا هلمز به قول مادرش از همون بچگی با بقیه هم سن و سالاش فرق داشت و همه فن حریف بود. شب تولد شانزده سالگی انولا است و همگیِ خانواده دور هم جمع هستند و مشغول شادی. فردا صبح انولا از خواب بیدار میشود و به دنبال مادرش در خانه میگردد اما مادر را هرگز پیدا نمیکند. بله درست است! مادر به طرز عجیبی ناپدید شد و از آن روز به بعد کسی مادر انولا را ندید.

انولا هلمز دو برادر بزرگ تر به اسم های شرلوک(هنری کویل) و مایکرافت(سم کلفین) دارد که برای پیدا کردن مادر از آنها کمک میخواهد. در صورتی که دو برادر تمایلی برای این کار ندارند و حتی جلوی انولا را میگیرند و سعی دارند او را به مدرسه شبانه روزی بفرستند.

انولا حالا دیگر بزرگ شده. به زنی باهوش و شجاع تبدیل شده است اما هنوز ناپدید شدن مادرش برایش عجیب است و به دنبال حل این معما است. او تنها چاره این بلا را سفر به لندن میداند و به لندن سفر میکند. انولا در لندن با یک جوان آشنا میشود برای حل این معما از او کمک میخواهد و در آخر عاشق آن جوان میشود. . .

دانلود فیلم Enola Holmes

شروع زیبا، پایان ناتمام

این فیلم توانست احساس بیننده را در دست بگیرد و شروعی عالی داشته باشد. رابطه عاشقانه انولا با آن جوان و کار هایی که برای عشقی که بینشان است میکند، احساس شادی و شور و هیجان بیننده را شکوفا میکند اما آخر فیلم فقط با این جمله از گوینده فیلم که میگوید «آینده به انتخاب خودِ شماست» تمام میشود و تنیجه گیری و انتهای داستان را به عهده خود بیننده میگذارد. این سبک از فیلمنامه نویسی با اینکه ذهن مخاطب را در گیر خودش میکند اما جذابیت چندانی ندارد.

 

فیلم گرایش فمینیسمی دارد؟!

قهرمان اصلی فیلم یک زن به اسم انولا هلمز است که این بر خلاف اکثر فیلم های ساخته شده است چون قهرمانش یک مرد نیست. فمینیسم به معنای یک جنبش سیاسی یا اجتماعی برای دستبیابی به حقوق برابر زن و مرد در تمام حوزه هاست. در حالی که فیلم بدون هیچگونه گرایش به هر موضوغی ساخته شده و هدف کارگردان به نمایش گذاشتن گرایش فمینیسم نیست.

دانلود فیلم Enola Holmes

بازیگران فیلم:

میلی بابی براون در نقش انولا هولمز

هنری کویل در نقش شرلوک هولمز

لوئیس پارتریج در نقش تیوکسبری

سم کلفلین در نقش مایکرافت هولمز

فرانسیس د لا تور در نقش مادربزرگ تیوکسبری

هلنا بونهام کارتر در نقش یودوریا هولمز

فیونا شاو در نقش خانم هریسون

عدیل اختر در نقش بازرس لستراد

سوزان ووکوما در نقش ایدث مارگارت گرود

بورن گورمن در نقش لینثورن


نسخه دوبله فارسی سانسور شده

فرمت:mp4

دانلود کیفیت ۴۸۰ دوبله فارسی (حجم ۵۵۸ مگابایت)

دانلود کیفیت ۷۲۰ دوبله فارسی (حجم ۸۱۴ مگابایت)

دانلود کیفیت ۱۰۸۰ دوبله فارسی (حجم ۱٫۴۸ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۱۰۸۰hq دوبله فارسی (حجم ۲٫۱۲ گیگابایت)

پخش آنلاین

گزارش خرابی لینک
2021/01/23 642 views بدون دیدگاه فیلم خارجی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد