ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال خارجی دانلود سریال سایمدانگ Sin Saimdang – Memoir of Colors
دانلود سریال سایمدانگ Sin Saimdang – Memoir of Colors

دانلود سریال سایمدانگ Sin Saimdang – Memoir of Colors

5/5
دوبله فارسی
ژانر فیلم : درام، عاشقانه، تاریخی زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 2017 محصول : کره کارگردان : یون سانگ هو ستارگان : لی یونگ آئه / یانگ سه جونگ / چویی جونگ هوان / لی هه یونگ / کیم هه سوک کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : این سریال درباره زندگی و سرنوشت سایمدانگ است؛ همچنین او هم دوره یانگوم بوده که در سن چهل و هشت سالگی بعد از نقل مکان به منطقه پیونگ آن به‌طور ناگهانی فوت کرد.او نقاشی ماهر بود و داستان در مورد نقاشی های اوست...

دانلود سریال کره ای سایمدانگ Sin Saimdang – Memoir of Colors

 

معرفی سریال:

این سریال به کارگردانی یون سانگ هو و  تهیه‌کننده ی  اجرایی Emperor Entertainment Korea Ltd در سال 2017 منتشر شده است. سریال سایمدانگ قبل از پخش به صورت کامل فیلمبرداری شده‌است. سازندگان سریال از قسمت پنجم، برای تندتر شدن ریتم فیلمنامه و افزایش بینندگان، سریال را دوباره ویرایش کردند.این کار جذابیت سریال را دو چندان کرد.برای دانلود سریال کره ای سایمدانگ Sin Saimdang به همین صفحه مراجعه کنید.

بخشی از سریال در زمان گذشته روایت می‌شود و بخشی از آن مربوط به زمان حال است. در واقع داستان مرتب میان این دو زمان در رفت و برگشت است.

شما میتوانید دیگر سریال خارجی را در سایت ما دانلود کنید.

 

سریال سایمدانگ چند قسمت است؟

این سریال30 قسمتی به‌طور کامل قبل از پخش فیلمبرداری شده بود . که به دلیل ریتینگ‌های پایین و ویرایش مجدد سریال و حذف برخی سکانسهای غیرضروری در بخش مدرن و داستان‌های فرعی فیلمنامه، با حذف 2 قسمت، 28 قسمتی شد. این سریال در 28 قسمت 60 دقیقه‌ای ساخته شده و تاکنون از شبکه‌های مختلفی در جهان پخش شده است. در طول روایت 28 قسمتی‌اش گاهی خیلی آرام و گاهی هم خیلی پرتنش و هیجان انگیز پیش می‌رود.

دانلود سریال سایمدانگ Sin Saimdang – Memoir of Colors

خلاصه سریال:

سریال سایمدانگ، خاطرات درخشان، زمان حال و گذشته را نشان میدهد؛ “لی یونگ آئه” در زمان حال نقش پروفسور “سئو جی-یون” را بازی می‌کند .او در رشته هنر به تحصیل و تدریس مشغول است. باید درباره یک نقاشی که تازه کشف‌شده از قرن شانزدهم تحقیق کند. همزمان با شک‌های اولیه جی-یون به اصل یا تقلبی بودن این نقاشی، داستان به گذشته می‌رود .ما را با نحوه به وجود آمدن این نقاشی آشنا می کند؛ جایی که سایمدانگ و لی‌گیوم برای اولین بار و به واسطه همین نقاشی با یکدیگر آشنا می‌شوند…

دانلود سریال سایمدانگ Sin Saimdang – Memoir of Colors

 

نمایش تاریخ کره

اگر فرض این باشد که باشد فقط وقایع تاریخی به نمایش گذاشته شود، احتمالا نتیجه جز اثری کسل‌کننده و مستندگونه نخواهد بود. بخاطر همین شده که سازندگان سریال‌های کره‌ای اکثرا برای جذب مخاطب و ارائه سریالی که داستانش درگیرکننده باشد، دست به دامن ژانر عاشقانه و هیجان انگیز می‌شوند. این استفاده باید بسیار هوشمندانه باشد. این است که یک اثر را دیدنی و به‌یادماندنی می‌کند. این اتفاق در سریال کره ای بسیار به چشم می آید.

 

دوبلاژ سریال سایمدانگ Sin Saimdang

سریال «سایمدانگ» به مدیریت دوبلاژ زهره شکوفنده انجام شده است. حضور گویندگانی مثل مینو غزنوی (دوبلور یانگوم در جواهری در قصر) و منوچهر والی زاده (دوبلور افسر مین جانگو در جواهری در قصر) در 2 نقش اصلی این سریال یعنی بانو سایمدانگ و لی گیوم دوبله شده ‌است.

 

بازیگران سریال:

بازیگران این سریال در دو بخش زمان و حال بیان میشود.

بازیگران زمان گذشته:

لی یونگ آئه در نقش شین سایمدانگ، سونگ سیونگ هون در نقش (لی گیوم / شاهزاده یوسیانگ)، اوه یون آه در نقش (بانو چویی ویومدانگ)، چویی چول هو در نقش (مین چی هیونگ)، چویی جونگ هوان در نقش (امپراطور چونگ‌جونگ چوسان) بازی کرده اند.

بازیگران زمان حال:

لی یونگ آئه در نقش (سئو جی یون)، یانگ سه جونگ در نقش (هان سانگ هیون)، چویی جونگ هوان در نقش (پروفسور مین جونگ هاک)، لی هه یونگ در نقش (جونگ مین سوک/همسر جی یون)، کیم هه سوک در نقش (مادر مین سو)، پارک جون میون در نقش (هه جونگ) ایفای نقش کرده اند.

دانلود سریال سایمدانگ Sin Saimdang – Memoir of Colors

جوایز سریال:

جشنواره سالانه شبکه SBS:

لی یونگ آئه نامزد جایزه بزرگِ بازیگری سال و همچنین بازیگر ممتاز نقش اول زن در سریال‌های چهارشنبه و پنجشنبه شد.

سونگ سئونگ هون توانست نامزد بازیگر ممتاز نقش اول مرد در سریال‌های چهارشنبه و پنجشنبه شود.

اوه یون آه نامزد بازیگر ممتاز نقش مکمل زن در سریال‌های چهارشنبه و پنجشنبه شد و موفق به دریافت لوح تقدیر شد.


لینک دانلود به زودی …

گزارش خرابی لینک
2021/01/05 1,485 views بدون دیدگاه سریال خارجی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد