ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه فیلم ایرانی دانلود فیلم mulan مولان 2020
دانلود فیلم mulan مولان 2020

دانلود فیلم mulan مولان 2020

5/5
دوبله فارسی معرفی، خلاصه و دانلود فیلم در ادامه مطلب. . .
ژانر فیلم : اکشن ماجراجویانه زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 5.6 محصول : آمریکا کانادا هنگ کنگ کارگردان : Niki Caro ستارگان : Yifei Liu, Donnie Yen, Li Gong کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : به دستور امپراطور چین از هر خانواده ساکن آنجا یک مرد باید در جنگ برای دفاع از کشور شرکت کند. مولان تصمیم میگیرد که مثل یک مرد لباس بپوشد و در جنگ شرکت کند که. . .

معرفی خلاصه نقد و دانلود فیلم mulan مولان

 

معرفی فیلم mulan مولان:

فیلم مولان به کارگردانی نیکی کارو و تهیه کنندگی کریس بندر و جیک وینر در کشور آمریکا ساخته شده است. فیلمنامه‌نویسان این اثر الیزابت مارتین، لورن هینک و ریک جافا هستند. این فیلم حماسی بر پایه کتاب مولان والت دیزنی است که نویسنده ی آن تونی بانکرافت و باری کوک است. زبان اصلی فیلم انگلیسی است و در چهارم سپتامبر ۲۰۲۰ منتشر شده است که در مجموع 115دقیقه است. هزینه تقریبی فیلم حدود ۲۰۰ میلیون دلار گزارش شده است.شما میتوانید فیلم مولان 2020 دوبله فارسی سانسور شده و با لینک مستقیمِ رایگان در تمام کیفیت ها از سایت ارم فیلم با مصرف ترافیک نیم بها دانلود کنید و با دانلود فیلم خارجی با ما همراه باشید.

 

عوامل فیلم مولان:

موسیقی: هری گرگسون-ویلیامز

فیلم‌بردار: مندی واکر

تدوین‌گر: دیوید کولسون

شرکت تولیدکننده: والت دیزنی پیکچرز

توزیع‌کننده: استودیو سینمایی والت دیزنی

 

خلاصه فیلم mulan مولان:

این فیلم افسانه ای، بازگوی دوران چیز فئودال در چین است. در این دوران یک عده مهاجم به رهبری یک مرد دیوانه که چیزی جز پیروزی برایش مهم نیست، قصد حمله به کشور را دارد.

امپراطور چین برای حفاظت از کشورش و دفاع از مردمان باید ارتش را آماده کند تا با این مزدوران بجنگد و آنها را سرکوب کند. برای این کار هر خانواده چینی را مجبور میکند تا یک مرد به ارتش بپیوندد.

پدر مولان یک بازنشسته است و قبلا در یکی از جنگ ها حضور داشته است و پایش صدمه دیده است. مولان برای حفاظت از پدر و برادرش، شبانه با زره و شمشیر پدر به سوری ارتش کشورش حرکت می کند و خودش را پسر معرفی میکند. . .

دانلود فیلم مولان 2020 دوبله فارسی سانسور شده

انیمیشن mulan:

در سال 1998 یک انیمیشن به نام مولان ساخته شده که دقیقا موضوعش مشابه فیلم مولان است و این انیمیشن شرایط را برای ساخت اثری واقعی تر از این افسانه به وجود آورد و در حقیقت به نفع کارگردان فیلم شد ولی در عین حال فیلم پرش های زمانی منظمی  ندارد و گاه بیننده گیج میشود.

 

نقد فیلم mulan مولان:

اول از همه بگویم که به دلیل انتشار ویروس کرونا و همزمانیش با تاریخ انتشار این فیلم ، اکران اولیه فیلم « mulan مولان» که قرار بود به صورت گسترده شکل بگیرد لغو شد و سرانجام در ماه سپتامبر این اکران انجام گرفت.

از نظر منتقدان و متخصصان فیلم اکشن، « mulan مولان» توانسته به خوبی صحنه های اکشن را به نمایش بگذارد. همچنین انتخاب و عملکرد بازیگران هم قابل تحسین است. در کل فیلمی است که روحیه شما را قوی میکند و با دیدن فیلم مولان انرژی شما بیشتر میشود و یک ماجراجوری فانتزی است.

این یک فیلم قوی از یک افسانه چینی است که در آن به زنان قدرت داده شده است و قهرمان داستان یک زن به اسم مولان است.

با تمام این نظرهای خوب و قابل قبول، عده ای هنوز معتقد هستند که فیلمنامه جای بهتر شدن داشت و باید وقت بیشتری برایش صرف میکردند.

دانلود فیلم مولان 2020 دوبله فارسی سانسور شده

معرفی بازیگران فیلم mulan مولان:

Yifei Liu  در نقش Mulan

Donnie Yen  در نقش  Commander Tung

Li Gong   در نقش  Xianniang

Jet Li   در نقش  Emperor

Jason Scott Lee در نقش  Böri Khan

Yoson An   در نقش  Honghui

Tzi Ma  در نقش Zhou

Rosalind Chao در نقش  Li

Pei-Pei Cheng  در نقش  Matchmaker

Xana Tang  در نقش  Xiu

Ron Yuan در نقش  Sergeant Qiang

Jun Yu  در نقش  Cricket


لینک دانلود فیلم مولان 2020 دوبله فارسی سانسور شده

گزارش خرابی لینک
2021/01/26 1,170 views بدون دیدگاه فیلم ایرانی ، فیلم خارجی
فیلم های پیشنهادی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد