ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه فیلم خارجی دانلود فیلم یاغی 2020 Rogue
دانلود فیلم یاغی 2020 Rogue

دانلود فیلم یاغی 2020 Rogue

0/5
دوبله فارسی معرفی، خلاصه و دانلود فیلم در ادامه مطلب. . .
ژانر فیلم : اکشن زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 3.9 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : M. J. Bassett ستارگان : Megan Fox ، Philip Winchester ، Greg Kriek کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : در مورد یک گروهِ رزمی و نظامی است که باید دوستان و هم تیمی های خودشان که در افریقا گروگان کرفته شده اند را نجات دهند. . .

معرفی، خلاصه، نقد و بررسی، معرفی بازیگران و دانلود فیلم یاغی 2020 Rogue

 

معرفی فیلم یاغی 2020 Rogue :

فیلم یاغی 2020 Rogue، به کارگردانی M. J. Bassett است که اکثرا فیلم های ترسناک و اکشن را کارگردانی میکند. فیلم یاغی در سال 2020 در آمریکا منتشر شده است. نویسنده این فیلم M.J. Bassett ، Isabel Bassett هستند(او فیلمنامه را به همراه دخترش ایزابل نوشت). مدت زمان فیلم 105دقیقه میباشد. کشور آفریقا جنوبی هم در ساخت فیلم همکاری کرده است. ستارگان فیلم 2020 Rogue، “مگان فاکس” و ” فیلیپ وینچستر” میباشند. فیلم یاغی 2020 Rogue را در آخر همین مطلب دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.با دانلود فیلم خارجی در سایت ارم فیلم با ما همراه باشید

 دانلود فیلم یاغی 2020 Rogue

خلاصه فیلم:

در کل موضوع این فیلم اینگونه است که یک مزدور پر تلاش و همیشه سرسخت، به همراه تیمش برای رهایی افرادی از گروه که در آفریقای جنوبی به گروگان گرفته شده اند راهی میشنود. نجات جان این افراد بسیار مهم است و مگان فاکس رهبری تیم را بر عهده دارد.آنها طی عملیات متوجه میشوند که دختران بیشتری به گروگان گرفته شده اند و مجبور میشوند نقشه شان را تغییر دهند، اما شیری به آنها حمله میکند و  همه چیز آنطور که باید پیش نمیرود. . .

 

نقد و بررسی فیلم:

  • بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که مگان فاکس مناسب نقش سامانتا اوهارا نیست و بازیگری دیگری مثل شارلیز ترون میتوانست به فیلم رنگ بهتری دهد، هرچند که مگان تمام سعی و تلاشش را برای این کار کرد.

 

  • تدوین، عملکرد بازیگران و جلوه های ویژه استفاده شده در فیلم هنوز هم میتوانست بهتر از این باشد.

 

  • حمله ی حیوانات به آنها یک فضای ترسناک و نفس گیر را ساخته است که همه این ها نیاز به یک سناریو بسیار قوی دارد که در این قضیه هم J. Bassett میتوانست بهتر عمل کند و به فیلمش افتخار کند!

 

  • در مجموع این فیلم در این روزهای کرونایی سرگرم کننده بود و بیننده در حین تماشا جذب فیلم میشود، همچنین فضا و طبیعتی که در فیلم به نمایش گذاشته شده است بی نظیر و فوق العاده است.

دانلود فیلم یاغی 2020 Rogue

 

نظر بینندگانِ فیلم:

بعضی از مخاطبان فیلم نظرشان در مورد Rogue اینگونه است که فیلمی قشنگ و هیجان انگیزی است، البته بعضی از قسمت ها کمی تخیلی است. برای مثال آنجا که از فاصله 50 متری به داخل رودخانه میپرند کمی باورش سخت است.

بعضی دیگر هم معتقد هستند که فیلم از موضوع اصلیش که قرار است اکشن باشد فاصله گرفته است و بیشتر در راستای برند سازی فردی حرکت میکند.

با این حال این فیلم با سلیقه ی خاصی از مخاطبان میتوانند ارتباط برقرار کند و مورد پسند همه ی افراد با سلیقه های گوناگون نیست.

 

بازیگران فیلم:

مگان فاکس در نقش سامانتا اوهارا

فیلیپ وینچستر در نقش جوی کاسینسکی

جسیکا ساتون در نقش آسیلا ویلسون

گرگ کریک در نقش مایک باراسا

کالی تیلور در نقش کلوئی

براندون اورت در نقش الیاس دکر

کنت فوک در نقش بو یین

تامر برجاق در نقش ماسکاخ

ایزابل باست در نقش تسا

آدام دیکن در نقش زلام

سیساندا حنا در نقش پاتا

آستین شاندو در نقش آلفرد


نسخه دوبله فارسی سانسور شده

فرمت:mp4

دانلود کیفیت ۴۸۰ دوبله فارسی (حجم ۶۹۶ مگابایت)

دانلود کیفیت ۷۲۰ دوبله فارسی (حجم ۱٫۱۳ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۱۰۸۰ دوبله فارسی (حجم ۲٫۶۲ گیگابایت)

پخش آنلاین

گزارش خرابی لینک
2021/01/25 511 views بدون دیدگاه فیلم خارجی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد