ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه فیلم خارجی دانلود فیلم Becky 2020
دانلود فیلم Becky 2020

دانلود فیلم Becky 2020

0/5
دوبله فارسی معرفی، خلاصه و دانلود فیلم در ادامه مطلب. . .
ژانر فیلم : اکشن هیجان انگیز زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 5.8 محصول : آمریکا کارگردان : Jonathan Milott, Cary Murnion ستارگان : Lulu Wilson, Kevin James, Joel McHale کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : دختر جوانی به اسم بکی هوپر به همراه پدرش کنار رودخانه و باتلاق در حال گردش و استراحت بودند که کلیدی عجیب پیدا میکنند و در همین حین چهار زندانی به آنها حمله میکنند. . .

معرفی خلاصه نقد و بررسی فیلم Becky 2020

 

معرفی فیلم Becky 2020:

فیلم «بکی» به کارگردانی جاناتان میلوت و کری مورنیون در 5 ژوئن 2020 (16 خرداد 99) منتشر شده است که البته بخاطر گسترش کرونا از تاریخ اصلی انشتارش کمی عقب افتاد. ژانر فیلم اکشن و هیجان انگیز است. فیلمنامه این کار، اثرِ نیک موریس و لین اسکای است. مدت زمان فیلم  100 دقیقه است و توانست امتیاز 5.8 را در بین 9630 در سایت IMBD بدست آورد. دیدن این فیلم برای افراد بالای 17سال توصیه شده است. نسخه دوبله فارسی فیلم 2020 Becky  را به همراه نسخه سانسور شده هم اکنون از سایت ارم فیلم با مصرف اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنید و با دانلود فیلم خارجی با ما همراه باشید.

دانلود فیلم Becky 2020

 

ستاره فیلم کوین جیمز در نقش دومینیک:

دانلود فیلم Becky 2020

کوین جیمز، کمدین بامزه، بازیگر حرفه ای و تهیه کننده آمریکایی متولد سال 1965 است. او نامزد جایزه امی درخشنده‌ترین بازیگر اصلی فیلم The King Of Queens و همچنین نامزد جایزه برگزیده مردم برای بازی در فیلم Kevin Can Wait شده است.

 

سایر عوامل فیلم:

نویسنده: Nick Morris, Ruckus Skye

 توزیع کننده (آمریکا): amor media

کمپانی های تولید: Yale Productions

 موسیقی متن: Boss Lady

 

خلاصه فیلم Becky 2020:

بکی دختر جوانی است که به تازگی هم دوستش را که مادرش فوت کرده است را در مدرسه اذیت میکند و رابطه ی خوبی هم با پدرش ندارد. بکی به هیچ وجه از پدرش حرف شنویی ندارد و همیشه در حال جر و بحث با پدرش است، البته پدرش هم در بیشتر مواقع سعی میکند که رابطه اش را با دخترش خوب کند اما همیشه ناموفق است.

یک زندانی به طور عجیبی با تیمش با کشتن مامور زندان، از زندان با لباس پلیس و اسلحه فرار میکنند و فردی را هم مقابل چشمان دو فرزندش به قتل میرسانند. آنها به شدت ترسناک و خطرناک هستند.

بکی که برای گردش با پدرش به تفریح میرود. آنجا متوجه میشود که نامزد پدرش هم است. بکی از این موضوع بسیار خشمگین میشود و آنجا را ترک میکند.

دانلود فیلم Becky 2020

او در راه کلیدی اسرار آمیز را پیدا میکند و درست همین موقع است که زندانیان نزدیک پدرش میشوند و بکی باید جان پدرش را نجات دهد. . .

با دانلود فیلم Becky 2020 در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

نقد بررسی و تحلیل فیلم Becky 2020:

این فیلم در مجموع امتیاز قابل قبولی را از منتتقدان فیلم گرفته است. در ادامه چند نقد و نظر را بررسی میکنیم:

 

فیلم «بکی» شبیه یک موش و گربه بازی است. به طوری که شما در آخر فیلم متوجه نمیشوید که نقش اول فیلم آدم خوب یا بدی است، اما انتظارات مخاطب را برای یک فیلم اکشن برآورده کرده است و ایده دخترِ قهرمانِ سیزده ساله بسیار جذاب بود و فیلم یک قدرت برای تمام زنان محسوب میشود.

فیلمنامه سطحی کار شده است و به هیچ چیز عمیقا نپرداخته است.

 

فیلم از نظر بینندگان:

فیلم becky2020 توانست محبوبیت خودش را بین مخاطبان پیدا کند و از نظر بینندگان فیلم قشنگی است و سکانس های اکشن فیلم بسار حرفه ایست و تکراری نیست که از دیدن آن خسته شوید، البته کمی هم شاید تخیلی است، مگر یک دختر بچه چند نفر را میتواند بکشد؟!

 

بازیگران فیلم Becky 2020:

Lulu Wilson در نقش Becky
Kevin James در نقش Dominick
Joel McHale در نقش Jeff
Robert Maillet در نقش Apex
Amanda Brugel در نقش Kayla
Isaiah Rockcliffe در نقش Ty
Ryan McDonald در نقش Cole
James McDougall در نقش Hammond
Leslie Adlam در نقش Ms. Hancher
Justin Holiday در نقش Prison Guard
Mike Dara در نقش Transport Guard


نسخه دوبله فارسی سانسور شده

فرمت:mp4

دانلود کیفیت ۴۸۰ دوبله فارسی (حجم : ۵۵۶ مگابایت)

دانلود کیفیت ۷۲۰ دوبله فارسی (حجم : ۹۰۶ مگابایت)

دانلود کیفیت ۱۰۸۰ دوبله فارسی (حجم : ۲٫۳۶ گیگابایت)

دانلود کیفیت ۱۰۸۰hq دوبله فارسی (حجم : ۲٫۳۶ گیگابایت)

لینک پخش آنلاین

گزارش خرابی لینک
2021/02/01 372 views بدون دیدگاه فیلم خارجی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد