ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه فیلم خارجی دانلود فیلم ava آوا 2020
دانلود فیلم ava آوا 2020

دانلود فیلم ava آوا 2020

0/5
دوبله فارسی معرفی، خلاصه و دانلود فیلم در ادامه مطلب. . .
ژانر فیلم : اکشن زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 5.4 محصول : آمریکا کارگردان : Tate Taylor ستارگان : Colin James Farrell, Common, John Gavin Malkovich, Virginia Elizabeth کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : آوا یک جنایت کار و قاتل است که برای یک سازمان خاص کار میکند و به دستور آنها برای ماموریت و کشتن افراد به سفر میرود اما در یکی از ماموریت هایش که در حال کشتن فردی بود دو نفر او را میبینند و برای آوا مشکل ایجاد میشود که آوا را مجبور به . . .

دانلود، معرفی، خلاصه و نقد فیلم ava2020 آوا

 

معرفی فیلم ava :

فیلم آوا به کارگردانی Tate Taylor و تهیه کنندگی، کلی کارمایکل، نیکولاس چارتیر، جسیکا چستین و دومنیک رستم ساخته شده است و برای اولین بار در ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰  منتشر شده است. نوشتن فیلمنامه بر عهده ی متیو نیوتن بوده است. این فیلم در ژانر اکشن ساخته است. بازیگر اصلی آن هم Jessica Michelle Chastain است که خودش یکی از کارگردانان فیلم آوا است. برای دانلود رایگان فیلم آوا به آخر همین مطلب بروید. با دانلود فیلم خارجی در ارم فیلم با ما همراه باشید.

 

خلاصه فیلم آوا:

آوا دختری است که قبلا بخاطر یک تصادف حافظه اش را از دست داده است و حالا اصلا نمیداند که در آن سال ها چه بر سرش آمده است. او الان جزء یکی از کارکنان سازمان سیا است. آوا به یک آدمکُش ماهر تبدیل شده است و به بهترین شکل ممکن آدم میکشد بدون اینکه ذره ای از خودش اثری بگذارد و برای ماموریت هایش به همه جای دنیا سفر میکند.

آوا این بار برای ماموریتش به فرانسه میرود. او قبل از برگشتن به بوستون، به دیدن خواهرش میرود و آنجا بود که میفهمد او هشت سال پیش از خانه فرار کرده بود. اینها گفته های خواهرش است اما آوا چیزی را به یاد نمی آورد.

ماموریت بعدی آوا کشتن تاجری آلمانی است که اکنون در ریاض است. این ماموریت بسیار مهم است و او باید کارش را بهتر از قبل انجام دهد که آب از آب تکون نخورد. آوا به آن مرد سم تزریق میکند تا در  چند دقیقه چیزی شبیه سکته قلبی برایش اتفاق بیوفتد. دو نفر از زیر دستان تاجر، آوا را میبینند و او مجبور میشود که گلوی آن دو را ببرد.

آوا پس از بازگشتش توضیح میدهد که نمیخواست این اتفاق بیوفتد ولی مجبود به همچین کاری شد و دیگر راهی برایش باقی نمانده بود.

سایمون با مربی آوا درگیر میشود و دوک کشته میشود. همچنین سایمون در فکر کشتن آوا هم است که آوا به خواهرش میگوید که باید دو ماه از کشور خارج شود. . .

لینک های دانلود رایگان فیلم آوا در ادامه مطلب گذاشته شده است.

دانلود فیلم ava آوا

نقد فیلم آوا:

با وجود این که بازیگران بسیاری مشهوری در فیلم هستند که باعث جذابیت و محبوبیت فیلم میشود اما آوا Ava فیلمی نیست که موضوعش و نوع بازی کردن بازیگران و دیالوگ های آن را همه بپسندند. بعضی از صحنه‌های اکشن فیلم تکراری هستند و داستان زندگی آوا به عنوان یک آدمکش، چستین و دوستان و همکارانش، زیادی پیچ‌درپیچ و گیج کننده است: اعتیاد به الکل، مواد مخدر، نامزدی بی‌وفا، درگیری با پدرش. که باعث شده داستان فیلم تاحدی جالب به نظر نیاید.

دانلود فیلم ava آوا

بازیگران فیلم آوا(ایوا):

جسیکا چستین در نقش آوا

جان مالکوویچ در نقش دوک

کالین فارل در نقش سایمون

جینا دیویس در نقش بابی

جس وایکسلر در نقش جودی(خواهر آوا)

دایانا سیلورز در نقش کمیل

کامن در نقش مایکل(نامزد سابق آوا)

کریستوفر دامیگ در نقش گانتر

جوان چن در نقش تونی

یوان گریفید در نقش پیتر همیلتون

جو سوبالو جونیور در نقش الخاندرو


لینک دانلود فیلم آوا در تمام کیفیت ها

نسخه دوبله فارسی سانسور شده

فرمت:mp4

دانلود کیفیت ۴۸۰ دوبله فارسی (حجم ۶۱۵ مگابایت)

دانلود کیفیت ۷۲۰ دوبله فارسی (حجم ۸۹۷ مگابایت)

دانلود کیفیت ۱۰۸۰ دوبله فارسی (حجم ۲٫۳۶ گیگابایت)

پخش آنلاین

گزارش خرابی لینک
2021/01/24 544 views بدون دیدگاه فیلم خارجی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد