ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه فیلم خارجی دانلود فیلم the lovebirds 2020 مرغ عشق ها
دانلود فیلم the lovebirds 2020 مرغ عشق ها

دانلود فیلم the lovebirds 2020 مرغ عشق ها

0/5
دوبله فارسی معرفی، خلاصه و دانلود فیلم در ادامه مطلب. . .
ژانر فیلم : اکشن کمدی جنایی زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 6.1 محصول : آمریکا کارگردان : Michael Showalter ستارگان : Issa Rae, Kumail Nanjiani, Paul Sparks, Anna Camp, Nicholas X. Parsons, Kyle Bornheimer, Barry Rothbart کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : یک زوج که فکر میکنند بسیار عاشق هم هستند در کنار هم زندگی میکردند. آنها فکر میکنند که هیچ چیز نمیتواند عشقشان را خراب کند و به طور غیر عمد وارد یک موضوع قتل میشنود و آنها باید امتحانشان را در درس عشق پس دهند. . .

معرفی خلاصه  نکات مثبت و لینک دانلود فیلم the lovebirds 2020 مرغ عشق ها

 

معرفی فیلم مرغ عشق ها:

فیلم«the lovebirds 2020 مرغ عشق ها» یک فیلم کمدی و عاشقانه در عین حال اکشن است که کارگردان آن مایکل شوالتر است. مایکل شوالتر بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی و یکی از اعضای طنز استلا و حرفه ای در کارش است. نویسنده این فیلم  آرون برامز، برندان گل و مارتین جرو بوده اند. the lovebirds در ابتدا قرار بود ۳ آپریل ۲۰۲۰ برای اولین اکرانش رو پرده سینما برود که به دلیل شیوع ویروس از این کار خودداری کردند و سرانجام در ۲۲ می ۲۰۲۰ توسط شبکه‌ی Netflix منتشر شد و مدت زمان فیلم یک ساعت و 26 دقیقه است. ستارگان این فیلم ایسا رائه و کمیل نانجیانی میباشند.شما میتوانید فیلم the lovebirds 2020 مرغ عشق ها را با دوبله فارسی و با لینک مستقیمِ رایگان در تمام کیفیت ها در سایت ارم فیلم با مصرف ترافیک نیم بها دانلود کنید و با دانلود فیلم خارجی با ما همراه باشید.

دانلود فیلم the lovebirds 2020 مرغ عشق ها

Kumail Nanjiani کمیل نانجیانی یکی از ستارگان فیلم مرغ عشق ها:

او یک استندآپ کمدین، بازیگر و نویسنده آمریکایی پاکستانی و متولد سال 1977 است. کمیل نانجیانی جوایز زیادی در کارنامه خود دارد از جمله جایزه بهترین بازیگر مرد و مقاله ای که با همسرش نوشت در موضوع فیلم کمدی عاشقانه برنده بهتریم فیلم نامه اصلی در سال 2018 شد.

 

 ایسا رائه Issa Rae یکی از ستارگان فیلم مرغ عشق ها :

او متولد 12 ژانویه 1985 در شهر آمریکا است. از سال 2011 کار خودش را در سینما شروع کرده است و در حال حاضر همه او را به عنوان تهیه کننده، بازیگر و نویسنده میشناسند. او برای به اینجا رسیدنش بسیار تلاش کرده است و استعداد فوق العاده در این زمینه دارد.

 

بهترین انتخاب بازیگر و جذاب ترین نقش آفرینی:

کمیل نانجیانی سالهای زیادی است به در نقش مکمل مرد بازی میکند و گاهی دیالوگ های ماندگاری میگوید یا لبخند های فخر آمیزی میزند که فیلم را بسیار جذاب و دلنشین میکند. از طرفی هم ایسا ری به عنوان نقش اصلی سریال کمدی‌اش به نام «متزلزل» تمام هنرش را به رخ کشیده است که با این سریال توانست بدرخشد.

حال بازی کردن این دو بازیگر در کنار هم مثل یک بمب در آمریکا صدا کرد و بهترین نمایش و فیلم خنده دار آمریکا شد.

 

خلاصه فیلم the lovebirds 2020 مرغ عشق ها :

این زوج ساکن شهر نیو اورلئان هستند و عشق بین آنها زبان زد همه ی دوست آشنایان است حتی تا جایی که بقیه به آنها حسادت میکنند. از شوخی ها، بازی ها و حرف های عاشقانه شان میشود فهمید که چقدر صمیمیت بین آنها زیاد است. آنها در سال چهارم زندگیشان هستند و یکباره همه چیز عوض میشود!

آنها به یک مهمانی از طرف دوستشان دعوت شده اند و وقتی که در ماشین بودند بر سر یک مسابقه قهرمانی بحت و گفتگو میکرند.  جلوی آنها پیچ تندی بود. کمی جلو تر یک ماشین که شیشه هایش شکسته و جسد کسی که با او تصادف کرده است را دیدند. این زوج عاشق قاتل نیستند. پلیس به این راحتی حرف آنها را باور نمیکند پس از آنجا فرار میکنند و تصمیم میگیرند خودشان به دنبال قاتل بگردند تا اتهام خودشان را برطرف کنند.

دانلود فیلم the lovebirds 2020 مرغ عشق ها

نکات مثبت فیلم:

در این فیلم کاملا خلاقیت و انتخاب درست بازیگران توسط کارگردان به چشم می آید. همچنین فیلم با ریتمی مناسب پیش میرود. نه آنقدر آرام که بیننده خسته شود و آنقدر تند که بیننده سر در گم شود. همه چیز مناسب و متناسب است. قطعا فیلمنامه ای قوی در این موفقیت، نقشش بسیار پر رنگ است.

 

معرفی بازیگران فیلم مرغ عشق ها :

Issa Rae در نقش  Leilani
Kumail Nanjiani در نقش  Jibran
Paul Sparks در نقش  Moustache
Anna Camp در نقش  Edie
Nicholas X. Parsons در نقش Bicycle)Tom)
Kyle Bornheimer در نقش Brett
Barry Rothbart در نقش Mr. Hipster
Catherine Cohen در نقش Mrs. Hipster
Andrene Ward-Hammond در نقش Detective Martin
Robert Larriviere در نقش Lyft Driver
Lisha Wheeler در نقش Diner Waitress
Shannon Nicole در نقش Lyft Driver
Moses Storm در نقش Steve


لینک دانلود فیلم the lovebirds 2020 مرغ عشق ها سانسور شده

فرمت:mp4

دانلود کیفیت ۴۸۰ دوبله فارسی (حجم ۴۸۴ مگابایت)

دانلود کیفیت ۷۲۰ دوبله فارسی (حجم ۷۸۸ مگابایت)

دانلود کیفیت ۱۰۸۰ دوبله فارسی (حجم ۱٫۴۳ گیگابایت)

دانلود کیفیت HQ 1080 دوبله فارسی (حجم ۲٫۰۵ گیگابایت)

دانلود کیفیت bluray دوبله فارسی (حجم ۵٫۷۷ گیگابایت)

گزارش خرابی لینک
2021/01/26 527 views بدون دیدگاه فیلم خارجی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد