ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال خارجی دانلود سریال جواهری در قصر – یانگوم
دانلود سریال جواهری در قصر – یانگوم

دانلود سریال جواهری در قصر – یانگوم

5/5
دوبله فارسی
ژانر فیلم : تاریخی عاشقانه زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 2003 امتیاز IMDB : 8.9 محصول : کره کارگردان : یُنگ هیون کیم ستارگان : لی یونگ آئه / جی جین هی / ایم هو / هنگ ری نا/ یانگ می‌گیونگ کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : این سریال در مورد دختری است که در کودکی پدر و مادر خودش را از دست داده است. او به عنوان اولین زن پزشک وارد قصر میشود. یانگوم تونست پزشک مخموص امپراطور شود....

دانلود سریال جواهری در قصر – یانگوم

 

معرفی سریال:

این سریال به تهیه کنندگی لی بیونگ هون و کارگردانی یُنگ هیون کیم در کشور کره ساخته شده است.جواهری در قصر براساس ماجرای واقعی زنی پزشک ساخته شد. ماجرا در زمان سلسله جوسون می گذرد. زمانی که جامعه مشخصاً سیستم طبقاتی دارد و سنت های مرد سالارانه بر آن حکم فرماست.لینک دانلود سریال جواهری در قصر – یانگوم در آخر این صفحه آمده است.

این سریال که با بودجه‌ای تقریبا برابر ۱۵ میلیون دلار تولید شده است. بعدها توانست به ۹۱ کشوردنیا از جمله ایران صادر شود و درآمدی در حدود ۱۰۳میلیون دلار نصیب سازندگانش سازد. جواهری در قصر در از کشورهای زیادی در جهان پخش شده‌است؛ از جمله :افغانستان، ایران، تایوان، هنگ کنگ، مالزی، سنگاپور، فیلیپین، چین، تایلند، ژاپن، استرالیا، آمریکا، روسیه، رومانی و کانادا.

شما میتوانید دیگر سریال های خارجی را در سایت ما دانلود کنید.

 دانلود سریال جواهری در قصر – یانگوم

خلاصه سریال:

داستان زندگی دختری پرتلاش را بیان میکند. او که نه از طریق داشتن ارتباط با سران قدرت بلکه از طریق بخشندگی و برخورداری از روحیه شکست‌ناپذیر قصد دارد لقب یانگ گوم (یانگوم) بزرگ را از جانب شخص پادشاه دریافت کند. پدرش مأمور پادشاه بود.او وظیفه اجرای حکم مرگ ملکه را از طریق مسموم کردن را به عهده وی نهاده بودند.مادرش دختر قصر بود .که در قصر آشپزی می‌کرد.جنایتکاران برای اینکه مادرش را ساکت کنند سعی داشتند او را در خارج از قصر به قتل برسانند. مادر یانگ تا دم مرگ پیش رفت اما با کمک همسرش که از شهر فرار کرده بود. در این زمان شاهزاده که مادرش مسموم شده بود پانگوم به عنوان پزشک وارد قصر میشود. او توانست کم کم اعتماد پادشاه را جلب کند و پزشک مخصوص ایشان شود.یانگوم در آشپزی هم مهارت داشت و در دربار کار میکرد.

دانلود سریال جواهری در قصر – یانگوم

 

سریال جواهری در قصر چند قسمت دارد؟

این مجموعه طولانی ۷۰ قسمتی بر اساس ماجرای واقعی زنی ساخته شده است. هر قسمت از این سریال 60دقیقه است.

 

ارتباط تاریخی سریال

طبق مدارک و شواهد بدست آمده از تاریخچه سلسله یو سون و نیز مدارک پزشکی آن زمان، فردی به اسم یانگ گوم واقعاً در تاریخ وجود داشته‌است. بسیاری برایشان روشن شده است که یانگ گوم اولین پزشک زن در قصر بوده است. او به عنوان پزشک قصر و هم به عنوان پزشک امپراطور انتخاب میشود.

 

بهترین قسمت سریال کدام است؟

در نظر سنجی انجام شده توسط خود شبکه ام . بی . سی کره قسمت آخر مجموعه بهترین قسمت آن شناخته شده است.

 

محبوب ترین سریال

جواهری در قصر یا یانگم بزرگ یکی از محبوب ترین سریالهای جهان است که در سال 2004 در بیش از 70 کشور دنیا به نمایش در آمده است. بهترین سریال کره ای در بین ایرانیان است.

دانلود سریال جواهری در قصر – یانگوم

سئو یانگ گوم 

بانویی باهوش  اصولا برونگرا است. با این ویژگی به راحتی با اطرافیانش میتواند کنار می آید. او به با وجود اینکه مشکلات زیادی که در قصر تحمل کرده است، همچنان با اراده به اهداف خود پایبند است .او دست از تلاش برنمی دارد. با همین اراده محکم است که از ارتکاب به اشتباه هم نمی ترسد . آنچه شخصیت یانگوم را از دیگر قهرمانان سریال های کره ای متفاوت می کند این است که به رغم مهربان و خوش قلب بودن، انسان است. به خاطر همین ممکن است از عده ای متنفر و حتی نسبت به آنان حس انتقام داشته باشد. انسانی با محاسن و معایب است. به عبارت دیگر واقعی است و نه انسانی یک بعدی و ساختگی.

نقش های جدی

یانگوم اکثرا بسیار جدی است. او به خیلی کم پیش می آید که عصبانی شود. یانگوم علاقه ای به بازی در نقش های رزمی و اکشن ندارد، زیرا معتقد است بیشتر این نقش ها کلیشه ای و تکراری شده اند.

دانلود سریال جواهری در قصر – یانگوم

 

بازیگران اصلی سریال:

لی یونگ در نقش سو یانگوم

جی جین هی در نقش مین جانگ هو

ایم هو در نقش پادشاه چونگ‌جونگ چوسان

هنگ ری نا در نقش گیومیونگ

یانگ می‌گیونگ در نقش بانو هِن

کیون میری در نقش بانو چویی

پارک یون هی در نقش یون سِنگ

هان جی مین در نقش شین بی


لینک دانلود به زودی …

گزارش خرابی لینک
2021/01/05 1,394 views بدون دیدگاه سریال خارجی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد