ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال خارجی دانلود سریال جومونگ رایگان ترافیک نیم بها
دانلود سریال جومونگ رایگان ترافیک نیم بها

دانلود سریال جومونگ رایگان ترافیک نیم بها

5/5
دوبله فارسی
ژانر فیلم : حماسی رزمی عاشقانه زبان فیلم : فارسی سال انتشار : ۲۰۰۷–۲۰۰۶ امتیاز IMDB : 7.9 محصول : کره شمالی کارگردان : lee jo-hwan ستارگان : Song Il Gook / Han Hye Jin / Hu Joon Ho/ Oh Yun Soo / Kyun Mi Ri / Im Dae Ho / Ahn Jung Hoon / Yeo Ho Min کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : جومونگ فرزند امپراطور بود و دو برادر ناتنی داشت. برای جانشین شدن میخواستند جومونگ را بکشند. جومونگ متوجه میشود که پدرش موسس حاکمیت گوگوریو بوده و تصمیم میگیرد از بویو برود . برادران او که هنوز هم جومونگ را تهدید میدیدند ، قصد کشتن جومونگ را داشتند که....

معرفی سریال:

دانلود سریال جومونگ.این سریال در کره شمالی به کارگردانی lee jo-hwan ساخته شده است . در ابتدا بنا بود مجموعه در70قسمت پخش شود که با استقبال مردم، ام‌بي‌سي آن را به 81 قسمت افزايش داد. این سریال درباره جومونگ (نام اصلی: دانگ میونگ سونگ وانگ) امپراطور و موسس گوگوریو درسالها قبل از میلاد مسیح است. داستانی حقیقی است كه ریشه در تاریخ كهن كشور كره جنوبی دارد. جومونگ به معنا تیر انداز ماهر است . اولین فیلم کره ای بود که بسیار مورد استقبال ایرانیان قرار گرفت و با سلیقه آنها مطابقت داشت. سریال جومونگ بیانگر توانایی ، شجاعت و قدرت کره مخصوصا در مقابل چینی هاست. مرگ جومونگ در سن 40 سالگی بود و آرامگاهش در کره شمالی کنونی واقع است.

دانلود سریال جومونگ

دانلود سریال جومونگ

خلاصه داستان :

جومونگ پسری سرخوش و بیخیال بود . وقتی متوجه میشود برادران ناتیش قصد کشتن او را به قصد جانشینی دارند  تصمیم میگیرد با که با آنها وارد رقابت شود. مادر او رابطه بهتری با امپراطور دارد . به توصیه مادر جومونگ ، امپراطور دستور رقابتی بین این سه پسر را صادر میکند.جومونگ از هر نظر از دو برادرانش سر تر بود و این باعث ایجاد حسادت از طرف آنها بود .مادر جومونگ به او این راز را میگوید که پدرش آرزوی بنیانگذاری کشوری پر از صلح و مهربانی به اسم گوگوری را داشت . او در بویو با دختری ازدواج کرده بود و بی خبر از آن که همسرش باردار است.جومونگ تصمیم میگیرد که از بویو برود و به همراه دوستانش کشور گوگوریو را تاسیس کند. در طی چند سال تسو به جومونگ حمله میکند اما هر با شکست میخورد . حتی یکبار هم با ارتش چین همراه میشود اما باز هم شکست میخورد.

اوج داستان:

جومونگ خودش رو در این سالها قوی تر میکند . او در حالی که فکر میکند همسر و فرزندش در بویو کشته شده اند با سوسونا متحد میشود . سوسانو همسر خود را در جنگ از دست داده است و دو پسر جوان دارد. برای اینکه درگیری بین آنها پیش نیاید جومونگ با سوسانو ازدواج میکند . درست زمانی که مراسم آنها در حال برگزاری بوده است همسر سابق جومونگ پیداش میشود . او خودش را پینهان میکند تا احاد دو کشور از هم نپاشد در حالیکه سرش جزء بهترین مبارز هاست و با پسر سوسانو  مبارزه میکند. در حالی که اصلا نمیداند چه نسبتی با او دارد….

نقد ، تحلیل و بررسی سریال جومونگ:

نکات ضعف:

كارگردان به گذشت زمان توجه نكرده است. بیست سال از فیلم می گذرد ولی انگار فقط جومونگ بزرگ شده است! بقیه بازیگران همان طور جوان هستند و اصلا پیر نشده اند! همه چیز همان طور باقی مانده است.

این فیلم با اینکه مربوط به سالها پیش است اما بسیار تجملی و بروز فیلم برداری شده . لباس ها وفضا مجلل است و وقتی فیلم رو میبینید باور پذیریش سخت است که فلیمی در مورد هزاران سال پیش را میبینید.

نکات قوت:

افسانه جومونگ پر از خوبی و زشتی افکار ، احساسات و غرایز انسانی، عشق، كینه، فداكاری، خیانت، حسادت است كه در سكانس های گوناگون شاهد آن هستید.

براساس نظرسنجی ها از سوی سازمان صدا و سیما نیز مورد تایید مخاطبان قرار گرفته است.

جوایز و امتیازات کسب شده توسط فیلم:

این فیلم توسط شبکه mbc کره جنوبی ساخته شده است و تا به حال جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. از جمله این جوایز، جایزه بهترین بازیگر، بهترین کارگردان و بهترین نویسنده از سری جوایز mbc است که در سال ۲۰۰۶ به این سریال تعلق گرفته است.


لینک دانلود به زودی …

گزارش خرابی لینک
2020/12/30 2,219 views بدون دیدگاه سریال خارجی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد