ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال خارجی دانلود سریال فرار از زندان Prison Break
دانلود سریال فرار از زندان Prison Break

دانلود سریال فرار از زندان Prison Break

4/5
دوبله فارسی
ژانر فیلم : اکشن جنایی درام زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 2017-2005 امتیاز IMDB : 7.8 محصول : ایالات متحده کارگردان : پل شیورینگ ستارگان : Wentworth Earl Miller III / Dominic Haakon Myrtvedt Purcell / Sarah Wayne Callies/ Robin Jessica Tunney / Peter Stormare / Rockmond Dunbar / Wade Andrew Williams/ Michael David Rapaport / Robert Wisdom کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : در مورد دو برادر (مایکل و لینکن) است که یکی از آنها بخاطر قتلی که انجام نداده به اعدام محکوم شده و برادرش ، خود را به زندان می‌اندازد تا با نقشه‌ای بسیار حرفه‌ای و هوش فوق العاده اش او را از حکم اعدام فراری دهد...

معرفی سریال فرار از زندان:

تهیه‌کنندگان فرار از زندان Prison Break  شرکت آدلستین پاروز و فاکس قرن بیستم بودند. در کنار پل شیورینگ که کارگردان این اثر است، مت اولمستد، کوین هوکس، مارتی آدلستین، دان پاروز، نیل اچ. موریتز و برت رتنر سازندگان اختصاصی این سریال هستند. در حال حاضر 5 فصل از این سریال منتشر شده است و فصل ششم در دست تولید است. قرار بود فصل اول این سریال 13 قسمت داشته باشد اما به دلیل محبوبیت آن و رتبه بالا ترین بیننده 9 قسمت دیگر هم به آن اضاف شد.

خلاصه فصل اول و لینک های دانلود:

 

فرار از زندان

فصل اول فرار از زندان Prison Break در مورد محکوم شدن یکی از دو برادر به اتهام قتل برادر معاون رییس جمهور است .اما در حقیقت لینکلن باروز بی گناه است و قاتل نیست. او به زندان میرود و حکمش اعدام است . در حالی که منتظر روز اجرای حکم است با خبر میشود که برادرش نقشه فرار او را میکشد . مایکل اسکافیلد جزء یکی از باهوش ترین ها بود و مهندس سازه است. مایکل مجبور میشود جرمی را مرتکب شود تا به زندان برود.هم زمان وکیل و معشوقه سایق لینکلن دوباره مشغول تحقیق برای آزاد کردن آنها میشوند و سارا که در درمانگاه زندان کار میکرد به فرار آنها کمک میکند. در آخر این فصل این دو برادر به همراه دو زندانی موفق به فرار از زندان میشوند

لینک دانلود به زودی ….


خلاصه فصل دوم و لینک های دانلود:

 

فصل دوم فرار از زندان Prison Break

فصل دوم از هشت ساعت بعد از فرار آنها آغاز میشود .فراری ها هر کدام دنبال اهداف و سرنوشت خودشون میروند. با اینکه زندانی ها از هن جدا شده اند ولی هر کدام از آنها دنبال گنج 5میلیون دلاری که در زندان متوجه آن میشوند میروند. نگهبان زندان از کارش اخراج میشود . ما او پنهانی به دنبال فراری ها میگردد تا بتواند پولی به جیب بزند. سازمان هم یکی را مامور میکند تا به نبال این دو برادر بگردد . چون معتقد است آنها قصدجان رییس جمهور را دارند . پدر سارا توسط ماموران دولتی کشته میشود و سارا به آن دو برادر ملحق میشود تا انتقام پدرش را بگیرد.مایکل با گردن گرفتن قتلی که سارا انجام داده است خودش را تسلیم می‌کند و این بار زندانی زندان «سونا» در پاناما می‌شود.

لینک دانلود به زودی ….


خلاصه فصل سوم و لینک های دانلود :

 

فصل سوم فرار از زندان Prison Break

در فصل سوم مایکل در زندان میفهمد که سازمان امنیت ملی سارا و پسر برادرش لینکلن را که اسمش  ال جی است گروگان گرفته است. آن‌ها برای آزاد کردن این دو نفر از مایکل می‌خواهند نقشه فراری را طراحی کند تا جیمز ویسلر یکی از افراد این سازمان که در همان زندان گرفتار شده از آنجا بگریزد. مایکل هم مجبور است برای کامل کردن نقشه‌اش از یک سری زندانی جدید را هم وارد نقشه اش کند. او بالاخره موفق به فرار می‌شود، ولی به او خبر می‌دهند با این که ال جی آزاد شده اما سارا را کشته‌اند.

لینک دانلود به زودی …


خلاصه فصل چهارم و لینک های دانلود:

 

فصل چهارم فرار از زندان Prison Break

در فصل چهارم مایکل از پاناما به آمریکا برمیگردد. در فکر انتقام مرگ سارا است. اما خبردار می‌شود که او زنده است. مایکل مجبور می‌شود برای خلاص شدن از وضعیتی که در آن گرفتار است ، با فردی به نام دانالد سلف معامله‌ای کند. در این معامله او باید فهرست سیاهی از سازمان امنیت موسوم به «سیلا» را به دست آورد. او طی نقشه حرفه ای و با کمک دوستان جدید و قدیمی‌اش موفق به انجام این کار می‌شود. اما دانالد سلف با فروختن این فهرست به گروه‌های مافیایی دردسر زیادی برای مایکل و برادرش رقم می‌زند. مایکل و سارا با هم ازدواج می‌کنند اما پلیس سارا را به جرم قتل به زندان می اندازد.مایکل در فکر طراحی نقشه ای برای فرار سارا میشود اما در زمان اجرای نقشه مایکل توسط برق کشته میشود.

لینک دانلود به زودی …


خلاصه فصل پنجم و لینک های دانلود:

 

فرار از زندان Prison Break

در فصل پنجم مشخص می‌شود که مایکل هنوز زنده است .او در زندانی به نام اوگاجیا در یمن زندانی شده و نام او به «کنیل اوتیس»، تروریست وابسته به داعش تغییر داده شده‌است. مایکل در اواخر دروان حبسش در زندان، موفق می‌شود که پس از هفت سال با سارا -همسرش، که اکنون با جیکوب ازدواج کرده- ارتباط برقرار کند. وی پوسایدون را فریب داده و فرار می‌کند، در حین فرار اوضاع را طوری جلوه می‌دهد که پوسایدون مجبور به شلیک به او می‌شود (فشنگ مشقی). آن‌ها سپس همگی دستگیر می‌شوند و مایکل از مدارکی برای افشای هویت پوسایدون استفاده می‌کند. پس از آن هویت اصلی پوسایدون آشکار شده، مایکل نام و هویت سابق‌اش را پس می‌گیرد و فردی آزاد تلقی می‌شود.از دیگر سریالهای برتر خارجی در رتبه های IMDB بریکینگ بد می باشد.

لینک دانلود به زودی …


جوایز و امتیازات کسب شده توسط فیلم:

به دنبال موفقیت ۱۳ قسمت اول فرار از زندان Prison Break،  در سال ۲۰۰۵، نامزد دریافت جایزه بهترین سریال درام جوایز برگزیده مردم شد . در ژانویه ۲۰۰۶ آن را برد. در شصت و سومین دوره جوایز گلدن گلوب در سال ۲۰۰۶، ونتورث میلر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر سریال درام مرد شد. فرار از زندان نامزد دریافت جایزه بهترین سریال درام شد. در سال ۲۰۰۵ هم ونتورث میلر نامزد دریافت جایزه ساترن بهترین بازیگر مرد تلویزیون شد. در سال ۲۰۰۶، موسیقی سریال که توسط رامین جوادی ساخته شده‌است، برنده جایزه موسیقی برجسته جشنواره امی شد. در سال ۲۰۰۶، رابرت نپر نامزد دریافت عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد در سری جوایز ماهواره‌ای شد.در سال 2007  دیوید کلوتز نامزد بهترین تدوین موسیقی و تصویر شد.

گزارش خرابی لینک
2020/12/30 1,133 views بدون دیدگاه سریال خارجی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد