ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال خارجی دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead
دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead

دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead

0/5
دوبله فارسی نامزد جایزه نویسندگان و گلدن گلاب بهترین مجموعه تلویزیونی درام
ژانر فیلم : ترسناک هیجان انگیر زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 2020-2010 امتیاز IMDB : 7.4 محصول : آمریکا کارگردان : Frank Darabont ستارگان : Andrew James Clutterbuck / Chandler Riggs / Norman Mark Reedus / Michael Rooker / Jonathan Edward / Steven Yeun / Heather Laurie Holden / Lennie James کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : ریک یک افسر پلیس است که بعد از گلوله خوردن در حین ماموریت، چندین ماه در بیمارستان بیهوش بوده است. وقتی که او بیدار می شود، می فهمد که دنیای اطرافش توسط زامبی ها (مرده های متحرک) تسخیر شده است

دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead

 

معرفی  سریال مردگان متحرک The Walking Dead:

این سریال به کارگردانی فرانک دارابونت و تهیه کننده اجرایی یوید الپرت است. سریال کاملا داستان محور است بر پایه ی مردگان متحرک اثر رابرت کرکمن ساخته شده است. در حال حاضر 146 قسمت و 10 فصل از این سریال منتشر شده که مدت زمان هر قسمت۴۲–۶۷ دقیقه است.طولانی ترین فصل ها ، فصل 3 ، 4 و 5 است. شمار بینندگان این سریال در زمان اولین پخش ، طبق آمار ای ام سی آمریکا به بیش از 15هزار نفر رسید.لینک دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead در پایین صفحه گذاشته شده است.

خلاصه سریال مردگان متحرک The Walking Dead:

داستان زندگی گروهی از انسان‌ها را بیان می‌کند که در عصر آخرالزمان زامبی‌ها و همراه با آنها زندگی می‌کنند. زندگی پلیسی را به تصویر میکشد که در یک مأموریت تیر می‌خورد و به کما می‌رود. او وقتی بیدار می‌شود، میفهمد که همه مردم شهر تبدیل به مرده متحرک شده‌اند و شهر به‌هم ریخته‌است. از این رو به دنبال خانواده‌اش می‌رود. درآخر آن‌ها را به همراه بعضی دیگر از مردم پیدا می‌کند. مهاجرت به حومه جورجیا زمانی اتفاق می‌افتد که این بازماندگان برای یافتن یک پناهگاه به‌دور از زامبی‌ها می‌گردند. این زامبی‌ها که در جریان فیلم با نام‌های walker و biter (گاز گیرنده) و پوسنده خطاب می‌شوند. هر موجود زنده را که در مسیر می‌بینند، می‌خواهند بخورند و پس از گاز گرفتن فرد، مرده و سپس جنازه اش به حرکت درمیاید.برای دانلود سریال خارجی می توانید به دسته بندی کامل سریال ها مراجعه کنید.

دانلود سریال مردگان متحرک

همسایه های فضول : پشت صحنه

زمانی که فرانک دارابونت و گروهش در حال فیلمبرداری قسمت اول «مردگان متحرک» بودند، برخی ازهمسایگان تصور کرده بودند مایکل روکر در سکانسی که او بالای پشت‌بام یک ساختمان گیر افتاده، تک‌تیرانداز است.به خاطر همین سریع با پلیس تماس گرفته بودند. خوشبختانه، خیلی زود معلوم شد سوءتفاهمی اتفاق افتاده و کسی در آن روز دستگیر نشد.

زامبی دیگه چیه؟

مرده های متحرک یا زامبی ها  معمولا القابی هستند که به جسد‌های متحرکی بدون روح می‌دهند اما مغزشان فعال یا نیمه فعال است. داستان مرده‌های متحرک از وودو یعنی جادو و باور آفریقایی‌تباران دریای کارائیب سرچشمه می‌گیرد. مرده‌های متحرک با گاز گرفتن و وارد کردن بزاق خود به بدن قربانیانشان آنها را مانند خود به یک مرده متحرک تبدیل می‌کنند.همچنین بر پایه داستان‌ها، انسان باید در دهان مرده‌های متحرک نمک بریزد، زیرا آن‌ها بدین‌ وسیله به یاد می‌آورند که مرده‌اند و به گور خود بازمی‌گردند.

دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Deadدانلود سریال


لینک دانلود به زودی ….

گزارش خرابی لینک
2021/01/02 513 views بدون دیدگاه سریال خارجی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد