ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال خارجی دانلود سریال وایکینگ‌ها Vikings رایگان ترافیک نیم بها
دانلود سریال وایکینگ‌ها Vikings رایگان ترافیک نیم بها

دانلود سریال وایکینگ‌ها Vikings رایگان ترافیک نیم بها

5/5
دوبله فارسی نامزد جایزه امی بهترین جلوه های ویژه (2013) (2015) (2016)
ژانر فیلم : تاریخی اکشن ماجراجویانه زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 2013-2019 امتیاز IMDB : 8.6 محصول : کانادا-ایرلند کارگردان : Richard Fleischer ستارگان : Alexander Ludwig / Travis Fimmel / Katheryn Winnick / Gustaf Skarsgård کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : داستان درباره راگنار لاثبروک (با بازی تراویس فیمل)، یکی از قهرمانان باستانی اسکاندیناوی در عصر وایکینگ‌ها است. راگنار، که یک وایکینگ کشاورز است، برای اولین بار پیشنهاد حمله به غرب و انگلستان را مطرح می‌کند...

معرفی،خلاصه و دانلود سریال وایکینگ‌ها Vikings

معرفی سریال:

این مجموعه به نویسندگی Michael Hirst‎ نوشته شده است و توسط corus entrtainment  که یک گروه رسانه ای در کانادا است تولید شده است. در مجموع در قالب 6 فصل و 89 قسمت است.هر قسمت از این سریال 45دقیقه است .پخش اصلی این سریال توسط شبکه شبکه اصلی پخش هیستوری آمریکا است.برای دانلود سریال وایکینگ‌ها Vikings به پایین همین صفحه بروید.

فصل اول دارای ۹ قسمت و در آمریکا و کانادا آغاز شد.  فصل دوم آن  در ۲۰۱۴ در ده قسمت شروع شد. فصل سوم مجموعه که ۱۰ قسمت است ،در سال ۲۰۱۵ پخش شد. فصل چهارم که ۲۰ قسمت  است در سال ۲۰۱۶ پخش گردید. فصل پنجم مجموعه هم که ۲۰ قسمت دارد از سال 2017 تا سال 2019 نتشر شد.  سریال برای فصل ششم که ۲۰ قسمت دارد تمدید شد. فصل ششم ، فصل پایانی سریال است. دیگر سریال های خارجی و تاریخی را در سایت ما میتوانید ببینید.

 

مناسب برای افراد بالای 15 سال است.

 

استقبال از سریال:

این مجموعه در ابتدا به عنوان یک سریال ۹ قسمتی منتشر شد.  بعدا با استقبال و همراهی بینندگان دنبال شد . به خاطر همین ساخت فصل های جدید نیز شروع شد.

 

خلاصه سریال وایکینگ‌ها Vikings:

خلاصه داستان این سریال در مورد یک کشاورز و جنگجوی وایکینگ به نام رگنار لودبروک است .مردم رگنار را به عنوان یکی از بزرگترین قهرمانان تاریخی کشورهای اسکاندیناوی میشناسند. او از مهم ترین وایکینگ های تاریخ است. او در طی سالهای زیاد با اعضای خانواده و مردم قبیله خود توانست قلمرو فرمانروایی‌اش را توسعه و افزایش دهد . حتی با اینکه وایکینگ ها دریانوردان ماهری بودند اما از محدوده های شناخته شده دور و اطراف خودشان نمی شدند چون که نمی توانستند موقعیت خود را در دریا پیدا کنند. لاگرتا همسر راگنا لودبروک بوده است. رابطه آنهابه این جوری شکل گرفته است. در اوسط سریال ، زمانی که آنها میخواهند به قدرت برسن، شخصیت اصلی و جاه طلبانه خودشان را به یکدیگر نشان می دهند.

لینک دانلود سریال وایکینگ‌ها Vikings در آخر همین مطلب گذاشته شده است.

دانلود سریال وایکینگ‌ها Vikings

 

وایکینگ‌ها در اصل چه کسانی بودند

وایکینگ‌ها دریانوردانی ماهر از جنوب اسکاندیناوی بودند . آنها عمدتاً به زبان نورس باستان حرف میزدند. وایکینگ‌ها با اروپای شمالی هم رابطه تجاری داشتند. این رابطه آنها در یک منطقه برزگ در شمال و قسمت مرکزی، شرقی و غربی اروپا در آخر قرن هشتم الی یازدهم میلادی انجام میشد. جستجوگران وایکینگ برای یافتن سرزمین‌های جدید، به داخل آب‌های خروشان اقیانوس اطلس شمالی رفتند.

با آنکه وایکینگ‌های قدیم با جدید هیچ شباهتی با هم ندارند ، اما هنوز هم در بسیاری از سریال ها از این مردم، نمایی ددمنشانه نمایش داده می‌شود.لینک دانلود سریال وایکینگ‌ها Vikings در آخر همین مطلب.

دانلود سریال وایکینگ‌ها Vikings

بازیگران سریال:

در این سریال Travis Fimmel / Katerena Anna Vinitska / Clive James Standen / Jessalyn Gilsig‎ / Gustaf Skarsgård / George Blagden / Gabriel James Byrne / Alyssa Sutherland‎ / Donal Logue ایفای نقش کرده اند.

دو شخصیت اصلی داستان:

تراویس فیمل و کاترین وینیک بهترین و اصلی ترین بازیگران این سریال بوده اند.

دانلود سریال وایکینگ‌ها Vikings          دانلود سریال وایکینگ‌ها Vikings

تولید در دو کشور ایرلند و کانادا  

وایکینگ ها حاصل همکاری ایرلند و کانادا است. جزیره امرالد (لقب کشور ایرلند) بخاطر شباهت زیادش به اسکاندیناوی، به عنوان محل فیلمبرداری انتخاب شد و فیلم برداری این سریال در آنجا بود.

 

همه چیز واقعی است!

در یک قسمت از این سریال، رگنار و سربازانش قایق های خود را به بالای یک صخره می‌کشند. این صحنه اصلا کامپیوتری و جلوه های ویژه نیست و آن‌ها این را با زور بازوی خود قایق هل را به بالا کشیدند.

در آخر همین مطلب لینک دانلود سریال وایکینگ‌ها Vikings قرار داده شده است.

 

سریالی بدون تقلب و با زحمت فراوان

همه صحنه های مبارزه ی این فیلم توسط خود بازیگران صورت گرفته است و تمام سلاح ها واقعی ساخته شده اند. بازیگران برای هر فیلم برداری به مدت سه هفته تمرین برای حرکات مبارزه انجام میدادند.


لینک دانلود به زودی ….

گزارش خرابی لینک
2021/01/03 1,644 views بدون دیدگاه سریال خارجی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد