ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال خارجی دانلود سریال افسانه دونگی Dong Yi رایگان
دانلود سریال افسانه دونگی Dong Yi رایگان

دانلود سریال افسانه دونگی Dong Yi رایگان

4.3/5
دوبله فارسی نامزد بهترین سریال در جشنواره سریالهای کره جنوبی 2010
ژانر فیلم : رمانتیک تاریخی زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 2010 امتیاز IMDB : 8.2 محصول : کره جنوبی کارگردان : Sang-hyub Kim, Byoung-hoon Lee ستارگان : هان هیو جو / کیم یوجونگ / جی جین‌هی / لی سویئون / به سو بین کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : این سریال در مورد دختری به نام دونگی است که در کودکی پدر و مادر خودش را از دست داده. او به عنوان خدمت کار وارد قصر میشود .اما بعدا به عنوان همسر پادشاه انتخاب میشود.

دانلود سریال افسانه دونگی Dong Yi رایگان

 

معرفی سریال :

این سریال کره ای به نویسندگی کیم هی‌یئونگ  ، کارگردانی لی بیونگ هون توسط کره منتشر شده است. دونگ یی در 60 قسمت دارد که هر قسمت آن 60 دقیقه است. این سریال یک درام رمانتیک و تاریخی دارد. همچنین در ایران از چهاردهم اردیبهشت سال ۱۳۹۱ به روی آنتن رفت. تاریخ کره جذابیت زیادی برای بیننده های خارجی از جمله ایرانی ها دارد. برای همین مشوق بسیاری از کارگردانان کره ای برای ساخت درام های تاریخی بر اساس افسانه های زیبای کشورشان بوده است.برای دانلود سریال افسانه دونگی Dong Yi  به پایین صفحه بروید.

شما میتوانید دیگر سریال های خارجی و سریال های کره ای را در سایت ما دانلود کنید.

 

خلاصه سریال:

سریال تاریخی و رمانتیک دونگ‌یی (Dong Yi) مربوط به زمان پادشاهی سوک جونگ از پادشاهان دودمان چوسان قدیم است. در مورد دختر جوانی است به نام دونگ‌یی است. او که پدر و برادرش به خاطر حمایت از برده‌ها و تشکیل یک حزب کمک‌رسانی به آن‌ها، محکوم به مرگ شدند.

دانلود سریال افسانه دونگی

 

تنها اما با اقبالی بلند

دونگ‌یی به تنهایی وارد پایتخت می‌شود . سربازان دولت هنوز هم دنبال او میگشتند. وی بعدها توانست وارد دفترخانه موسیقی قصر بشود و در آنجا از خود استعدادهایی نشان دهد که باعث می‌شود او را بانوی بازرس کنند. او اعتماد شاه را جلب میکند. دونگی همسر پادشاه می‌شود و به دلیل کمک‌هایش به بردگان در میان مردم به فردی محبوب تبدیل می‌گردددر ادامه ملکه فرزند دونگی را به فرزندی قبول میکنه و بعد برادرش شاه میشود.

دانلود سریال افسانه دونگی

 

دیدن دوباره سریال

این سریال آنقدر محبوبت پیدا میکند و شما را جذب خودش میکند، که شما به عنوان مخاطب حاظرید دوباره سریال را تماشا کنید.

 

شخصیت های سریال خیلی باور پذیر هستند

به طور مثال امپراطور به صورت عادی سخن می گوید . از جملاتی مثل ” ما این چنین  می کنیم و آن چنان می کنیم” خبری نیست. امپراطور با وجودیکه فرمانروای سرزمین است اما گاهی دوست دارد در میان مردم عادی هم حاضر شود و با آنها تفریح کند. همچنین امپراطور بدلیل نظام طبقاتی حاکم از بسیاری از کارهایی که مردم عادی می توانند انجام دهند محروم است. در نتیجه مخاطب متوجه میشود که که برعکس ظاهر پرزرق و برق امپراطوری شخص امپراطور چقدر تنهاست.

دانلود سریال افسانه دونگی

 

بازیگران:

در سریل دونگی هان هیوجو بازیگر نقش چویی دونگی ، کیم یوجونگ بازیگر نقش کودکی دونگی است. جی جین‌ هی بازیگر نقش پادشاه سوک جونگ ، لی سویئون بازیگر نقش جانگ اوک جونگ است. بائه سوبین بازیگر نقش چا چونسو و پارک‌ هاسان بازیگر نقش ملکه اینهیون است.

 

جوایز سریال:

هان هیوجو برنده جایزه بزرگ بازیگریِ سال ، جی جین‌هی بهترین بازیگر نقش اول مرد پروژه‌های ویژه شبکه در جشنواره سالانه شبکه ام‌بی‌سی کره جنوبی و   کیم یو سوک برنده شد. در جشنواره سالانه فیلم و سریال پکسانگ ۲۰۱۱  هان هیو جو برنده بهترین بازیگر نقش اول زن شد.


لینک دانلود به زودی …

گزارش خرابی لینک
2021/01/04 1,494 views بدون دیدگاه سریال خارجی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد