ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال خارجی دانلود سریال سرزمین بادها جومونگ 2 Kingdom The of the Winds
دانلود سریال سرزمین بادها جومونگ 2 Kingdom The of the Winds

دانلود سریال سرزمین بادها جومونگ 2 Kingdom The of the Winds

4.6/5
دوبله فارسی
ژانر فیلم : درام، تاریخی، رمانتیک، اکشن زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 2008 امتیاز IMDB : 7.9 محصول : کره جنوبی کارگردان : جی بیونگ-هیون ستارگان : سونگ ایل گوک / چویی جونگ وون / کیم جونگ هوا / پارک گان هیونگ کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : این سریال ادامه سریال جومونگ است . پسر جومونگ(یوری) فرمان روا است. او پسرش را که اسمش موهیول است ، به دلیل پیشگویی های نحسی که راجب آینده اش گفتند به ظاهر میکشد. اما بعد ها موهیول موفق میشود تسو (فرمانروای بویو) را به قتل برساند و افتخار بزرگی برای گوگوریو به ارمغان بیاورد...

دانلود سریال سرزمین بادها جومونگ 2 Kingdom The of the Winds

 

معرفی سریال:

سریال به نویسندگی وان-کیو چوی و کارگردانی جی بیونگ-هیون در سال 2008 منتشر شده است . این سریال در خود کره فیلم برداری شده است و در مجموع 36 قسمت دارد. برای دانلود سریال سرزمین بادها جومونگ 2 به پایین همین صفحه بروید.

شما میتوانید سریال جومونگ و دیگر سریال های کره ای و سریال های خارجی در سایت ما دانلود کنید.

 

آوازه سریال:

سرزمین بادها به خاطر جلوه‌های ویژه منحصر به فرد، فیلمنامه جذاب و بازی حرفه ای بازیگران در جذب مخاطب موفق بوده چنان‌که در سئول هیچگاه به رتبه پایین‌تر از ۲ سقوط نکرد . در رتبه‌بندی جهانی نیز در میان سریال‌های پرطرفدار توانست رتبه‌های تقریباً خوبی را مال خودش کند.

با این همه درسته که سرزمین بادها یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های خارجی سیمای ایران به‌شمار می آید ولی این سریال نتوانسته به اندازۀ افسانه جومونگ نزد مخاطب ایرانی محبوبیت کسب کند . این سریال بعد از افسانه جومونگ پر بیننده ترین سریال کره ای در ایران است.

دانلود سریال سرزمین بادها

 

خلاصه سریال سرزمین بادها:

این سریال ادامه سریال جومونگ است. با مرگ جومونگ در 40 سالگی و مهاجرت سوسانو به جنوب ، یوری جانشین جومونگ شد. او یک دختر و سه پسر داشت. پسر وسطی او که موهیول نام داشت . یوری بعد از چندین سال جایگاه موهیول را به او باز داد. موهیول اوایل در غار زندگی میکرد و مشغول نقاشی دیوار غار بود.او در کارش حرفه ای بود . در آن غار جسد جوموگ و شمشیرش پنهان شده بود.

با وجود اینکه اهالی بویو چندین بار به قصد سرقت شمشیر به آن غار آمده بودند اما همگی مردند. موهیل توانست همه ی موانع آن غار را رد کند و به شمشیر جومونگ برسد. از آن روز به بعد موهیول کنجکاو شد دنیای بیرون از غار را هم تجربه کند و به بیرون غار بیاید بی خبر از این که او پسر فرمان رواست. بعد ها موهیول توانست اطلاعات ارزنده ای را در مورد بویو پیدا کند و به آنها حمله کند. موهیول موفق شد سرانجام تسو را به قتل برساند.

 دانلود سریال سرزمین بادها

طالع نحس:

بعد از به دنیا آمدن موهیول پیشگویان قصر اظهار داشتند که او فرزندی نحس است و باید یوری فرزندش را قربانی گوگوریو کند. با این حرف ترس و وحشتی میان مردم افتاد . یوری مجبور شد تظاهر کند که پسرس را کشته است.اما در حقیقت موهیول را به افراد غار جومونگ سپرد.

 

اشاح سیاه:

اشباح سیاه افراد آموزش دیده توسط تسو بودند . آنها بسیار ماهر بودند. از بین برترین افراد مبارز انتخاب شده بودند. بعدها موهیول هم به اشباح سیاه ملحق شد.

دانلود سریال سرزمین بادها جومونگ 2 Kingdom The of the Winds

بازیگران سریال سرزمین بادها جومونگ 2 :

سونگ ایل گوک در نقش موهیول / چویی جونگ وون در نقش یئون / کیم جونگ هوا در نقش یی جی (همسر موهیول) / پارک گان هیونگ در نقش دوجین / اوه یون آه در در نقش هیاپ / لی جونگ وون در نقش شاهزاده هیمیانگ / کیم جائه ووک در نقش چوبالسو ایفای نقش کرده اند.

دانلود سریال سرزمین بادها   دانلود سریال سرزمین بادها جومونگ 2 Kingdom The of the Winds

 

دوبله حرفه ای:

دوبله سرزمین بادها از نظر نزدیکی واژگان به زمان داستان بسیار موفق بوده است. صداها به خوبی بر چهره بازیگران نشسته است. همین اتفاقات البته در دوبله افسانه جومونگ هم افتاده بود و دوبله بسیار شیرینی را رقم زده بود. یکی از نکات مهم دوبله در این سریال تغییر صداپیشگان نسبت به نقش‌هایشان در افسانه جومونگ و نقش‌های الانشان در سرزمین بادهاست.

جوایز سریال سرزمین بادها:

این سریال توانست در سال ۲۰۰۸ چهار جایزه شبکه کی‌بی‌اس را ببرد. (کی‌بی‌اس یک شبکه رادیو تلویزیونی  متعلق به کره جنوبی است . در سال ۱۹۲۷ میلادی بنیان گذاشته شد. این شبکه اولین و بزرگترین شبکه در کشور کره جنوبی می‌باشد.) از جمله، جایزه بهترین زوج برای سونگ ایل گوک و چویی جونگ وون (بازیگر نقش یئون، نقش مقابل شاهزاده موهیول)برنده شده اند. جایزه بهترین نقش اول مرد برای سونگ ایل گوک. همچنین جونگ جین یانگ برای نقش شاه یوری برنده دیگر جایزه این شبکه بوده ‌است.


لینک دانلود به زودی …

گزارش خرابی لینک
2021/01/04 4,129 views بدون دیدگاه سریال خارجی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد