ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال خارجی دانلود سریال امپراطور دریا Emperor of the Sea
دانلود سریال امپراطور دریا Emperor of the Sea

دانلود سریال امپراطور دریا Emperor of the Sea

5/5
دوبله فارسی سو جونگ برای برترین بازیگر سال چویی جایزه بازیگری ۲۰۰۵ KBS
ژانر فیلم : درام و کمی رزمی زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 2004 امتیاز IMDB : 8 محصول : کره جنوبی کارگردان : Kang Il-soo ستارگان : چویی سو جونگ / بائک سونگ هیون / سونگ ایل گوک / چه شی کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : داستان سریال درباره ی برده‌ای به نام گونگ بوک است.پدرش توسط دزدان دریایی کشته میشود. او به همراه دوستش جانگ نیون به عنوان برده کار میکردند. تا اینکه در یک مسابقه ی زرمی پیروز میشوند و زندگی آنها را تحت تاثیر قرار میدهد.

دانلود سریال امپراطور دریا Emperor of the Sea

 

معرفی سریال:

سریال امپراطور دریا به تهیه‌کنندگی “کانگ ایل سو” و “کانگ بیونگ تک” و نویسندگی “جونگ جین ئوک” و “هوآنگ جوها” ساخته شده است.عوامل سریال نزدیک به یک سال مشغول فیلم برداری در شهرهای مختلف کره بودند . حاصل زحمات آنها وقتی در تلویزیون کره پخش شد، از نظر مردم یکی از منابع باکیفیت و باکمیت و قابل دسترسی از تاریخشان بود.در ایران هم این سریال طرف داران زیادی ر پیدا کرد. این سریال در 51 قسمت در سال 2004 توسط شبکه کی بی سی کره منتشر شده است. این سریال هم در سال 1386 توسط شبکه سه سیما کشور ایران روی آنتن رفت. برای دانلود سریال امپراطور دریا Emperor of the Sea به پایین همین صفحه بروید.

شما میتوانید سریال های خارجی و سریال های مرتبط جومونگ و امپراطور بادها را در سایت ما دانلود کنید.

خلاصه سریال:

داستان سریال درباره برده‌ای به نام گونگ بوک است که به همراه دوستش جانگ نیون سختی‌های زیادی را متحمل می‌شود. دزدان دریایی پدر او را می‌کشند. او تحت تعلیم فردی به نام یوم جانگ قرار می‌گیرد .پس از آمادگی نسبی در هنرهای رزمی، در مسابقات انتخابی محافظان بانو جمی شرکت می‌کند. بانو جمی از اشراف‌زادگان و ثروتمندان بوده است. یک تاجر سیاست‌مدار است. سرانجام گونگ بوک به عنوان محافظ بانو جمی به استخدام وی در می‌آید. گونگ بوک عاشق دختری به نام جانگ هوآ می‌شود. از طرفی یوم جانگ (همان دزد دریایی مبارز و دلیری که هنرهای رزمی را در دوره نوجوانی به گونگ بوک آموخت) نیز عاشق بانو جانگ هوآ می‌شود. بانو جانگ هوآ از کودکی که پدرش را از دست داده است…

دانلود سریال امپراطور دریا Emperor of the Sea

مثلث عشق

با کنار گذاشتن مثلث عشق یا چشم پوشی از این موضوع بقیه داستان تا 20 قسمت مربوط به روابط بین یانگ بگو(جونگ بُک ) و یمو یانگ(یمو مون) و شاه می باشد که صحنه های هیجان انگیزی پدید آورده است.

سریالی که هرگز یادتان نمیرود

این سریال محبوبیت زیادی را در بین طرفداراش پیدا کرده و بازیگران بسیار با احساس بازی کردند و بیننده را مات و مبهوت خود میکند. همچینین آهنگ گذاری سریال بسیار هماهنگ با سکانس است و اغلب آهنگ های احساسی و غمگینی دارد. با اینکه قلبتان خیلی غصه دار میشه اما سرانجام پایان خوبی را رقم میزند.

طرفداران نتیجه محبوبیت سریال

داستان و شخصیت پردازی این سریال حرف نداره یعنی امکان نداره که تو طول سریال با یکی از شخصیت‌های داستان همزادپنداری نکنید! امپراطور دریا خیلی خاطره انگیز است و خیلی طرفدار دارد.

دانلود سریال امپراطور دریا Emperor of the Sea

 

بازیگران :

در این سریال چویی سو جونگ در نقش جانگ بوگو/گونگ بوک ، بائک سونگ هیون در نقش نوجوانی گونگ بوک (جانگ بوگو)  است. سونگ ایل گوک بازیگر نقش یوم جانگ  ، هونگ هیون کی در نقش نوجوانی یوم جانگ ، کیم کاپ سو در نقش ارباب لی بازی کرده اند.همچنین سو ئه به عنوان بانو جانگ هو و لی یئون هی به عنوان نوجوانی جانگ هوآ ایفای نقش کرده اند.

دانلود سریال امپراطور دریا Emperor of the Sea

جوایز سریال:

برترین بازیگر سال چویی سو جونگ ، بهترین بازیگر زن سو ئه ، بهترین بازیگر مرد سونگ ایل گوک ، بهترین زوج سونگ ایل گوک و سو ئه و محبوب‌ترین بازیگر سونگ ایل گوک در جایزه بازیگری ۲۰۰۵ کی.بی. اس انتخاب شده اند.


لینک دانلود به زودی….

گزارش خرابی لینک
2021/01/04 2,665 views بدون دیدگاه سریال خارجی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد