ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال ایرانی دانلود سریال قورباغه
دانلود سریال قورباغه

دانلود سریال قورباغه

0/5
معرفی و خلاصه و حواشی سریال در ادامه مطلب...
ژانر فیلم : جنایی، معمایی، دلهره‌آور زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 1399 امتیاز IMDB : 7.9 محصول : ایران کارگردان : هومن سیدی ستارگان : صابر ابر، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان، شهروز دل افکار، اشکان حسن پور، یدالله شادمانی، امید محمدزاده، سمانه منیری، محمدامین شعرباف کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : در شب چهار شنبه سوری بود که سه رفیقِ بی پول تصمیم میگیرند، برای دزدی به خانه ی یکی از دوستان قدیمیشان برود. در شب قبل پلیسی را در محله آنها میکشند و این سه رفیق به اسم های رامین، فرید و جواد اصلحه ی پلیس را می ربایند و با کلاه گیس هایی که بر سر میگذارند برای دزدی راهی میشوند. . .

معرفی، خلاصه، حواشی و دانلود سریال قورباغه

 

معرفی سریال ایرانی جدید قورباغه:

سریال قورباغه با موضوعی هیجان انگیز همان قسمت اول یک رکب به بیننده میزند و اتفاقی می افتد که هیچ مخاطبی انتظارش ندارد. کارگردانی و نویسندگی این اثر برعهده ی هومن سیدی است. تهیه کننده سریال قورباغه، علی اسدزاده است. سریال در ایران و تایلند فیلم برداری شده است که حدود یک سال و نیم زمان برده است. کار تدوین سکانس ها هم برعهده هومن سیدی می باشد. مخاطب این سریال بزرگسالان هستند.موضوع اصلی سریال در مورد بلایی که برای فردی به وجود می آید و تبدیل شدنش به شخصیت دیگر است.لینک های دانلود سریال قورباغه در پایین همین مطالب گذاشته شده است. با دانلود سریال ایرانی زیبا و جذاب با ما همراه باشید.

 

هومن سیدی کارگردان سریال قورباغه

هومن سیدی بازیگر، کارگردان و تدوین گر جوان کشورمان است که بسیار در این حوزه با استعداد است. او 39 سال سن دارد. تا قبل از سریال قورباغه، کارگردانی فیلم هایی از جمله مغزهای کوچک زنگ‌زده، خشم و هیاهو، اعترافات ذهن خطرناک من و . . . را بر عهده داشته است که بسیار هم موفق بود.«قورباغه» اولین کارِ او در حوزه ی کارگردانی سریال است.

 

اولین بازیگری نوید محمدزاده در زمینه رسانه خانگی

نوید محمد زاده متولد 17 فروردین سال 1365 است. بازی او در فیلم «عصبانی نیستم» بسیار مورد قبول واقع شد و اکثر منتقدان او را تشویق کردند. نوید محمدزاده برنده سیمرغ بلورین برای نقش بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دورۀ جشنوارۀ فیلم فجر و همینطور دو بار موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارۀ فیلم فجر بدست آورد. اولین تجربه او برای بازیگری در رسانه خانگی سریال «قورباغه» است که تا اینجای سریال بهترین کار خودش را ارائه داده است که این چهارمین همکاری او با هومن سیدی است. همه ی اینها جذابیت سریال را دو چندان میکند.

دانلود سریال ایرانی جدید قورباغه

 

خلاصه سریال  قورباغه:

سه رفیق بی کار به اسم رامین، فرید و جواد در محله پایین شهر تهران زندگی میکردند. وضع مالی آنها خوب نبود و همیشه در فکر یک شبه پول دار شدن بودند. در حالی که زیر پل مشغول حرف زدن بودند، پلیسی با سرعت از کنار آنها رد میشود و کمی بعد صدای شلیک گلوله می آید و دو نفر که پا به فرار گذاشته اند. یکی از این سه رفیق اسلحه ی پلیس را بدون اینکه کسی متوجه شود برمیدارد.

همکلاسی رامین در خونه ای بسیار بزرگ زندگی میکند و بسیار پول دار است. این سه رفیق تصمیم میگیرند با اسلحه ای که دارند برای دزدی به خانه ی او بروند. در حالی که مواد هم مصرف کرده بودند کلاه گیسی بر سر میگذارند و با گریمی که شبیه دلقک ها شده بودند دزدی را شروع میکنند.

نوری سر دسته باند مواد فروش ها بود و البته هیپنوتیزم گر بسیار ماهر. در حالی که اسلحه به دست رامین است، نوری به او میگوید که دوستانت را بکش و او هم این کار را انجام می دهد و در آخر یک گلوله به سر خودش میزند اما بر خلاف ظاهر داستان او نمیمیرد و قصه جدیدی شروع میشود. . . .با دانلود سریال ایرانی جدید قورباغه در آخر همین مطلب با ما همراه باشید.

دانلود سریال ایرانی جدید قورباغه

حواشی سریال قورباغه:

 

دستور توقف سریال توسط ارشاد:

بعد تکمیل ساخت سریال «قورباغه» زمان پخش آن در پاییز اعلام شد یعنی آبان،که با تاخیر روبه رو شد و زمان اولین پخش آن به سوم آذر تغییر کرد که باز هم به دلایلی به تاخیر افتاد و نهایتا در هفدهم دی ماه اولین قسمت قورباغه منتشر شد.

بعد از پخش اولین قسمت از مجموعه قورباغه، به دستور وزارت ارشاد پخش این سریال متوقف شد. بعضی از دلایل آن فساد مالی در ساخت «قورباغه» بود. با تمام محدودیت هایی که در ایران وجود دارد هومن سیدی سعی دارد سریالی هم وزن سریال های مطرح جهانی تولید کند و با تلاش های کارگردان وتهیه کنند سریال، پخش سریال از سر گرفته شد.

 

دستمزد هفت میلیاردی نوید محمد زاده:

در زمانی که سریال در مرحله ساخت بود، شایعاتی در مورد حقوق چند میلیاردی نوید محمد زاده به گوش رسید. به عبارتی یعنی کارگردان سریال که هومن سیدی است به او قول این دستمرد را می دهد و در قبالش از نوید محمدزاده میخواهد که در مدت زمان فیلم برداری،در فیلم یا سریال دیگری بازی نکند تا فروش «قورباغه» رکورد را بشکند. در نهایت او این شایعات را تکذیب کرد.

دانلود سریال ایرانی جدید قورباغه

معرفی بازیگران سریال قورباغه:

صابر ابر در نقش  رامین(دوست جواد و فرید)

نوید محمدزاده در نقش  نوری(سردسته باند مواد فروش‌ها، هم‌کلاسی رامین)

سحر دولتشاهی در نقش  فرانک(هم دانشگاهی رامین، تولید کننده مواد، کارمند آزمایشگاه، معشوقه گذشته رامین)

فرشته حسینی در نقش  لیلا(خواهر نوری)

هومن سیدی در نقش  شمس‌آبادی

مهران غفوریان

آناهیتا افشار 

شهروز دل افکار در نقش  جواد(دوست رامین و فرید)

اشکان حسن پور در نقش  فرید(دوست رامین و جواد)

اسماعیل سلطانیان در نقش  ناصر(پدر رامین)

احسان امانی

یدالله شادمانی در نقش  ابوالفضل(پدر نوری)

امید محمدزاده در نقش  ناصر پدر(رامین (جوانی))

سمانه منیری در نقش  شهین (مادر رامین (جوانی))

پیمان میرزایی در نقش  حسن(شوهرخاله رامین)

 

 

لینک های دانلود سریال ایرانی جدید قورباغه

گزارش خرابی لینک
2021/01/22 721 views بدون دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد