ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال ایرانی دانلود سریال سیاوش
دانلود سریال سیاوش

دانلود سریال سیاوش

5/5
معرفی و خلاصه و حواشی سریال در ادامه مطلب...
ژانر فیلم : خانوادگی اجتماعی زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 1399 محصول : ایران کارگردان : سروش محمدزاده ستارگان : میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، علیرضا جعفری، محمدرضا صولتی، سوگل خلیق، محمد ولی‌زادگان، مهدی حسینی نیا، ناهید مسلمی، علی عامل‌هاشمی،مهدخت مولایی، مرجان اتفاقیان کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : در ابتدا سیاوش نقش مردی عاشق پیشه اما بسیار جدی و منطقی را بازی میکند که در سعی میکند با حرفاش ذهن دختری را درگیر خودش کند. رضا کیانیان فردی پول دار اما جنایت کار است و قادر به انجام کارهای وحشتناکی است . . .

دانلود سریال ایرانی سیاوش

معرفی سریال ایرانی سیاوش:

در سریال سیاوش، ابتدا قرار بر این بود که نیما اقلیما کارگردانی را انجام دهد اما بعدا کارگردانی و نویسندگی  به سروش محمد زاده  داده شد. تهیه کننده «سیاوش» مهدی یاری است. این سریال در ژانر خانوادگی-اجتماعی است که در سال ۹۹ ساختش شروع شده است و با توجه به شیوع ویروس کرونا کمی ساخت سریال عقب افتاده بود.  فیلم‌برداری سریال «سیاوش» را مهران ممدوح انجام داده است و مکان فیلم برداری تهران و مشهد بوده است. همچنین تدوین‌ بر عهده ی سیامک مهماندوست است. در ابتدا قرار بود نیکی کریمی هم در سریال «سیاوش» ایفای نقش کند که بعدا انصراف خودش را اعلام کرد. برای دانلود سریال ایرانی سیاوش به آخر همین مطلب بروید.با دانلود سریال ایرانی در ارم فیلم با ما همراه باشد.

دانلود سریال ایرانی سیاوش

اولین قسمت سریال کی منتشر میشود؟

قسمت اول سریال قرار است جمعه 10بهمن99 ساعت دوازده منتشر شود.

 

موضوع سریال سیاوش چیست؟

این سریال در مورد قشرهای مختلف جامعه است که مشکلات قشر پایین را بیان میکند و همچنین راحتی و قدرت قشر بالای جامعه را نشان میدهد که هر خلافی و جنایتی را که بخواهند به راحتی انجام میدهند، بدون اینکه کسی متوجه شود و با نقدی به شدت تند به این موضوع میپردازد.

خسرو شهراز در مورد نقشش در این سریال اینگونه بیان کرده است که پدری است که دچار آلزایمز میشود و همه چیز را فراموش میکند و این اتفاق شروع چالش های سریال است.

 

ستاره ی سریال چه کسی است؟

در سریال سیاوش، میلاد کی‌مرام نقش سیاوش را بازی میکند. او کشتی گیر است و از حرف هایش میشود فهمید که در زندگیش رنج های زیادی را کشیده است. میلاد کی‌مرام متولد سال 1364 است. او در سال 1393 در شانزدهمین جشن خانه سینما برنده بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم ملکه شد.

 

بازیگران سریال سیاوش چه کسانی هستند؟

میلاد کی‌مرام

رضا کیانیان

مجید صالحی

ترلان پروانه

خسرو شهراز

گیتی قاسمی

علیرضا جعفری

محمدرضا صولتی

سوگل خلیق

محمد ولی‌زادگان

مهدی حسینی نیا

ناهید مسلمی

علی عامل‌هاشمی

مهدخت مولایی

مرجان اتفاقیان

گزارش خرابی لینک
2021/01/22 799 views بدون دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد