ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال ایرانی دانلود سریال هم گناه
دانلود سریال هم گناه

دانلود سریال هم گناه

0/5
ژانر فیلم : خانوادگی، اجتماعی زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 1398 محصول : ایران کارگردان : مصطفی کیایی ستارگان : پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، روشنک گرامی، افسانه چهره‌آزاد، سوگل خلیق، پدرام شریفی کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : این سریال در مورد خانواده صبوری است که این خانواده سه پسر و یک دختر دارد که همگی آنها شغل پدر خود را که پرورش گل و گیاه بود را ادامه داده اند. پسر دوم خانواده فریبرز نام دارد که 58سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. او در جوانی گناهی انجام داده که الان خودش هم به دنبال ماجرایی است که به آن دوران بر میگردد. . .

معرفی، خلاصه و دانلود سریال هم گناه

 

معرفی سریال هم گناه:

سریال «هم گناه» در سال 1398 به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی ساخته شده است. نویسندگی این اثر بر عهده محسن کیایی و علی کوچکی بوده است. این سریال در مجموع در 2 فصل و 24 قسمت منتشر شده است که هر فصل آن 50دقیقه است.ریتم سریال هم گناه در ابتدا کم بوده است که با پیش رفتن سریال ریتمش هم بیشتر میشود و این نشان از این دارد که عجله در سریال نیست و همه چیز اوصولی و برنامه زیری شده است. همچنین لینک های دانلود سریال هم گناه در آخر این صفحه گذاشته شده است. شما میتوانید سریال های ایرانی را در سایت ما دانلود کنید.

 

خلاصه سریال هم گناه:

سریال هم گناه روایتگر زندگی خانواده صبوری است. پدر این خانواده شغلش پرورش گل و گیاه بوده است. فرزندان این خانواده شغل پدر را گسترش داده اند، و یک شرکت بزرگ گل و گیاه راه انداخته اند. پسر بزرگ این خانواده فریبرز نام دارد که حالا 58 ساله است. او در این سریال فرد محبوب و دوست داشتنی است. بر خلاف خواهر و برادرانش به پرورش گل و گیاه علاقه ای نداشته و در هم جوانی راهش جدا کرده و به دانشکده افسری رفته است و اکنون افسر اداراه اگاهی است. فریبرز در گذشته همسر و فرزندش به طور ناگهانی ناپدید میشوند و هرگز دیگر آنها را نمیتواند پیدا کند. در حال حاضر، او با همسر دومش در خانه صبوری زندگی میکند.

پیمان با ترفند های زیرکانه اش وارد زندگی خانواده صبوری میشود. او خودش را به عنوان مکانیک معرفی میکند اما در اصل نقشه ای دارد و با دایی پرویز درستشان در یک کاسته است. ورود پیمان به این خانواده دردسر هایی را ایجاد میکند . . .

 دانلود سریال هم گناه

پخشی متفاوت از سریال :

قسمت اول سریال هم گناه با زیر گرفتن مامور شهرداری آغاز میشود اما ادامه داستان را بیان نمیکند. سریال به عقب تر از این ماجرا میگردد و تک تک افراد سریال و خانواده صبوری را به صورت مجزا معرفی میکند. بخش های خیلی زیادی این قسمت ها به رابطه ی فریبرز و لیلا میپردازد. تقریبا حدود هشت قسمت اول این سریال به این قضیه اشاره دارد. درست است که قسمت اول سریال با یک روایت پلیسی روبرو هستیم اما کم کم با پیشروی سریال، به یک موضوع فرعی تبدیل میشود.

 

جذابیت های سریال هم گناه:

در سریال هم گناه سکانس ها و موضوعات جالب و جذاب مربوط به حس های تردد و ترس یک پدر منتظر در مقابل یک پسر عجول و رَم کرده در ظاهر احساسی است.

سریال از نظر فیلم برداری بسیار خوب است و ضعف های آزار دهنده ندارد.

دانلود سریال هم گناه

 

بازیگران سریال :

پرویز پرستویی در نقش فریبرز صبوری(شوهر لیلا و نسرین، پدر پیمان و نیکی (پریا))

هدیه تهرانی در نقش زیبا فخری)همسر آرمان، همسر سابق جواد، مادر میلاد، راننده وانت(

محسن کیایی در نقش آرمان دربندی(پسر فریده و ایرج، شوهر زیبا، برادر امین)

هنگامه قاضیانی در نقش لیلا کوهی(همسر اول فریبرز، مادر پیمان و نیکی (پریا))

پدرام شریفی در نقش پیمان صبوری(پسر فریبرز و لیلا، برادر نیکی (پریا))

روشنک گرامی در نقش نیکی (پریا) صبوری(دختر فریبرز و لیلا، خواهر پیمان، معشوقه امین)

افسانه چهره‌آزاد در نقش نسرین(همسر دوم فریبرز)

حبیب رضایی در نقش پرویز کوهی(برادر لیلا، پدر امیر، شوهر نرگس، دایی پیمان و نیکی (پریا))

مسعود رایگان در نقش فرید صبوری(برادر بزرگتر فریبرز، فریده و فرهاد، شوهر مژگان)

افسانه ناصری در نقش مژگان(همسر دوم فرید، مادر سیما و نامادری سارا)

مارال بنی‌آدم در نقش سارا صبوری(دختر فرید، خواهر ناتنی سیما، نامزد سابق حامد، معشوقه پیمان)

سوگل خلیق در نقش سیما صبوری(دختر فرید و مژگان، خواهر ناتنی سارا، همسر سامان، ترنس)

حسین امیدی در نقش سامان کامرانی(دوست آرمان و شوهر سیما)

گزارش خرابی لینک
2021/01/19 526 views بدون دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد