ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال ایرانی دانلود سریال خوب بد جلف با کیفیت عالی
دانلود سریال خوب بد جلف با کیفیت عالی

دانلود سریال خوب بد جلف با کیفیت عالی

0/5
در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.
ژانر فیلم : اکشن کمدی زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 1394 امتیاز IMDB : 5.1 محصول : ایران کارگردان : پیمان قاسم خانی ستارگان : حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، حسین پاکدل، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، امیرمهدی ژوله، مهراب قاسم‌خانی، نسیم ادبی، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : در مورد کارگردانی است که برای ساختن فیلمش مبجور است که از دو بازیگر تجاری در فیلمش استفاده کند، اما آن دو اصلا بازیگری بلد نبودند ولی باید در یک زمان بسیار کوتاه آموزش های لازم را یاد میگرفتند. . .

دانلود سریال خوب بد جلف با کیفیت عالی

 

معرفی سریال :

سریال خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری ساخته شده است. نویسنده این فیلم پیمان قاسم‌خانی است. ژانر « خوب بد جلف» تقریبا اکشن است که به صورت کمدی به نمایش گذاشته شده است. برای ساخت این فیلم حدود دو میلیارد تومان هزینه شده است و برای اولین بار در بهمن سال 1394 منتشر شده است.مدت زمان فیلم 110 دقیقه است. فیلم‌بردار « خوب بد جلف»  علی تبریزی و تدوین‌گر مصطفی خرقه‌پوش است. در ابتدا قرار بود کارگردانی این فیلم بر عهده ی رامبد جوان باشد که چون فیلمنامه نویسی زمان زیادی گرفت در آخر نویسنده فیلم، کارگردانی « خوب بد جلف» را بر عهده گرفت. با دانلود سریال ایرانی در ارم فیلم با ما همراه باشید.

دانلود سریال خوب بد جلف با کیفیت عالی

خوب بد جلف سریال است یا فیلم؟

به گفته پیمان قاسم خانی: من فیلمنامه خوب بد جلف را در ابتدا برای یک سریال پانزده قسمتی نوشته بودم، اما بعد ما با مشکلات مالی مواجه شدیم و ترجیج دادیم که فکر سریال را از سرمان بیرون کنیم و یک فیلم بسیازیم برای همین مدت زمان پخش، کمی طولانی شدو این یک کلاسِ کارگردانی برای من بود که دومیلیار تومان هزینه برداشت. در سال 1398 ما یک فیلم دیگر ساختیم به اسم خوب بد جلف2 که میشه گفت ادامه قسمت قبلی است و حالا مشغول ساخت خوب بد جلف3 رادیو اکتیو هستیم.

 

خلاصه خوب بد جلف1:

کارگردانی به اسم مانی مشغول ساخت فیلمی است که تهیه کننده ی آن، مانی را مجبور کرده است که از دو بازیگر تجاری استفاده کند. از نظر مانی این دو بازیگر اصلا بازیگر نیستند و به درد این نقش نمیخورند. در هر صورت مانی اگر میخواهد فیلم را بسازد باید نقش اصلی را به این دو بدهد.فیلم اکشن است و سرگرد شادمان قبول کرده است آن دو را آموزش دهد. او در یکی از پروندهایش با جسدی به اسم محمود معتضدی که در کنا رودخانه رها شده است مواجه میشود.

روی دست محمود، خالکوبی است که نوشته شده حکم. چند وقت پیش هم کمال دهن لق با همین خالکوبی کشته شده. این ها جزئ باند مواد مخدر بوده اند و رمز آنخا حکم است. نفر سوم هم در باغی دستگیر میشود و حالا پلیس به دنبال نفر چهارم و قاتل این دو است، اما نفر سوم زیر بار نمیرود و میگوید که ما در کل سه نفر بوده اسم. محمود در باشگاه سوار کاری شرکت میکرده و حالا همه ی آنها برای تحقیقات بیشتر به این باشگاه میروند. صاحب باشگاه که میفهمد شادمان پلیس است، او را بیهوش میکند و در ادامه میگوید که مواد فروش نیست و کارش جعل اسکناس است. . .

 

مهران مدیری در سریال خوب بد جلف است؟

به گفته ی پیمان قاسم خانی، در ابتدا قرار بود که مهران مدیری هم در این فیلم بازی کند اما حقیقتا او بازیگر گرانی است و ما هم با مشکلات مالی مواجه بودیم و حتی جدا از این موضوع او درگیر کارهای زیادی است و سرش بی نهایت شلوغ است. در نهایت قرار شده است که در سکانس های کوچکی مهران مدیری ایفای نقش کند.

 

بازیگران سریال:

حمید فرخ‌نژاد در نقش سرگرد شادمان

سام درخشانی در نقش خودش

پژمان جمشیدی در نقش  خودش

ویشکا آسایش در نقش خانم آزاده

مانی حقیقی در نقش  خودش

حسین پاکدل در نقش سرهنگ

بهاره رهنما در نقش راننده

نیوشا ضیغمی در نقش شراره

آزاده صمدی در نقش مژده قنبرزاده

امیرمهدی ژوله در نقش حسام کشمیری

مهراب قاسم‌خانی در نقش محمود معتضدی

نسیم ادبی در نقش خانم رئیس

سپند امیرسلیمانی در نقش شاهین

علی اوجی در نقش خودش

مجید مظفری در نقش خودش

رضا رویگری در نقش خودش

رضا کریمی در نقش مسئول باشگاه

گزارش خرابی لینک
2021/01/23 374 views بدون دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد