ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال ایرانی دانلود سریال ملکه گدایان
دانلود سریال ملکه گدایان

دانلود سریال ملکه گدایان

0/5
معرفی و خلاصه و حواشی سریال در ادامه مطلب...
ژانر فیلم : درام معمایی زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 1399 امتیاز IMDB : 6.4 محصول : ایران کارگردان : حسین سهیلی زاده ستارگان : باران کوثری ، رویا نونهالی ، پانته آ بهرام ،محمدرضا غفاری، سام درخشانی، آرمان درویش، الهام کردا کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : سریال ملکه گدایان در مورد پسری به اسم البرز است که در آلمان تحصیل کرده و عاشق دخترِ ایرانی میشود. مراسم ازدواج آنها قرار بود در ترکیه انجام شود که ناگهان متوجه میشود پدرش در ایران سکته کرده است. البز به صورت غیر قانونی به ایران می آید اما با داستانی عجیب رو به میشود و همه او را نام فرهاد میشناسند. . .

دانلود سریال ایرانی ملکه گدایان

 

معرفی سریال ملکه گدایان:

سریال ملکه گدایان ساخته حسین سهیلی زاده در سال 1399 است. نویسنده این اثر حامد افضلی و امین محمودی و  همچنین به تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی است. قسمت اول سریال در ترکیه فیلم برداری شده است و عوامل سریال به استانبول رفته اند اما بقیه قسمت های سریال در تهران فیلم برداری شده است. ساخت این سریال در اوایل مرداد ماه رقم خورد اما کمی بعد با پیشروی ویروس کرونا متوقف شد و دوباره با رعایت پروتکل های بهداشتی ساخت سریال از سر گرفته شد.لینک های دانلود سریال ایرانی ملکه گدایان در پایین همین صفحه گذاشته شده است.با دانلود سریال ایرانی در سایت ارم فیلم با ما همراه باشید.

خلاصه سریال ملکه گدایان:

سریال از اینجا شروع میشود که سارا دختری جوان به همراه مادرش در حال رفتن به ترکیه هستند. بلیط این سفر را البرز برای آنها گرفته است. در واقع این مادر و دختر برای مراسم عقد سارا عازم ترکیه هستند. البرز سالها در آلمان درس خوانده است و حالا عاشق دخترِ دوست پدرش شده است.او بسیار خودش را انسانی منطقی میداند و در برابر حرف های سارا کاملا جدی صحبت میکند. پدر البرز قبلا خرج درمان پدر سارا پرداخت کرده است و این خانواده خودشان را مدیونِ پدر البرز میدانند.

همه در ترکیه مشغول تدارکات مراسم عقد هستند. قبل از پوشیدن لباس عروس، مادرِ البرز با سارا خصوصی صحبت میکند و به او یادآوری میکند که چقدر البرز برای او و همسرش عزیز است و هر اگر ذره ای البرز را ناراحت کند با سارا دشمن میشوند. سارا  کمی ترسیده است، درست همین لحظه البرز می آید و موضوع صحبت عوض میشود.

دانلود سریال ایرانی ملکه گدایان

پدرِ البرز سکته میکند

وقتی که همه شور و شوق عقد را داشتند البزر در فکر پدرش است و بی صبرانه منتظر است که او به ترکیه برسد.به قول خودش پدرش عشق اوست! بد از اندکی مادر البرز میگوید که او گوشیش را جواب نمیدهد و همه نگران میشوند.

تلفنی از ایران به گوشی مادرِ البرز میشود که میگوید پدر البرز در ایران سکه کرده است و اکنون در کماست. البزر به سرعت عقد را به هم میزند و سعی دارد خودش را هر جور که شده به ایران برساند…

 

البرز شمس یا فرهاد بابایی؟!

البرز به طور غیر قانونی به ایران میاد و در بین راه به خاطر نداشتن پول با قاچاقچیان درگیر میشود و وقتی چشم هایش را باز میکند در بیمارستان تهران است. پرستار کارت ملی او را می آورد که به اسم فرهاد بابایی است.

همه چیز به طور عجبی تغییر کرده است و او دیگر البرز نیست. مگر میشود؟! حتی مادرش هم او را انکار میکند و میگوید که البرز سال ها پیش در کودکی گم شده است و فرزند دیگرانی ندارد.

 

ملکه گدایان کیست؟

البرز مجبور میشود با دختری به اسم افرا که ادعا میکند نامزدش است همراه شود. افرا در بین کودکانِ کار و البته بهتر است بگویم کودکانی که شغلشان گدایی است زندگی میکند. افرا دختری در ظاهر لات و جدی است اما در باطن همه ی وجودش را مهربانی فرا گرفته است. رئیس این گدایان به ملکه معروف است. اما واقعا او کیست؟ اصلا از کجا معلوم که زن است؟ در نهایت سارا اسم خورشید را می آورد. خورشید ملکه گدایان است و البته یک مادرِ پر حرص و طمع که هیچ شباهتی به پسرش ندارد. . .

دانلود سریال ایرانی ملکه گدایان

بازیگران سریال :

باران کوثری در نقش افرا(خواهر ناتنی سهیل، کارمند ملکه)

آرمان درویش در نقش البرز شمس(فرهاد بابایی)(شیمیدان، پسر خورشید و خسرو)

الهام کردا  در نقش مهناز(رئیس افرا و سارا، کارمند ملکه)

پانته‌آ بهرام در نقش خورشید(همسر خسرو، مادر البرز)

رویا نونهالی در نقش لعیا

فرزاد فرزین در نقش پارسا(وکیل خانواده شمس، کارمند ملکه)

یسنا میرطهماسب در نقش سهیل(برادر ناتنی افرا)

محمدرضا غفاری در نقش آریا

رضا بهبودی در نقش شبیر

عرفان ناصری در نقش داریوش محمودی(پسرعمو و نامزد سارا)

شبنم قربانی در نقش سارا محمودی(دختر بتول، دخترعمو و نامزد داریوش)

سولماز غنی در نقش فریبا رضایی(وکیل البرز و داریوش)

بهشاد شریفیان در نقش شنتیا(نوچه پارسا)

علی صلاحی در نقش خسرو شمس(داروساز، همسر خورشید، پدر البرز)

مریم سرمدی در نقش بتول(مادر سارا، زن عموی داریوش)

شیدا یوسفی در نقش جوانی خورشید(همسر خسرو، مادر البرز)

گزارش خرابی لینک
2021/01/21 712 views بدون دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد