ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال ایرانی دانلود سریال آسپرین
دانلود سریال آسپرین

دانلود سریال آسپرین

0/5
ژانر فیلم : درام معمایی زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 1394 محصول : ایران کارگردان : فرهاد نجفی ستارگان : علی‌رام نورایی، سحر قریشی، مجید صالحی، همایون ارشادی، فرخ نعمتی، زیبا بروفه، سیما خضرآبادی، شقایق فراهانی کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : سریال درباره یک پزشک است است که میخواهد روی یکی از بیمارانش یک آزمایش را برای اولین انجام دهد اما نتایج آزمایش خارج از تصور پزشک است و چیزی غیر منتظره به وجود می آید . . .

معرفی، خلاصه و دانلود سریال آسپرین

 

معرفی سریال آسپرین:

سریال آسپرین در سال 1394 به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد نجفی ساخته شده است. نویسنده این اثر وحید حسن‌زاده به همراه حمید سلیمی است. در این سریال سعی شده است که موضوع اصلی را به صورت حل یک معما جلو برود تا بیننده را به فکر فرو برود و جذب سریال شود.آسپرین درمجموع در 17قسمت یا به عبارتی در 4 فصل منتشر شده است که هر قسمت به طور متوسط 50 دقیقه است. همچنین فیلم برداری این سریال در ایران و انگلیس بوده است که لینک های دانلود سریال آسپرین در آخر این مطلب گذاشته شده است. شما میتوانید سریال های ایرانی را در سایت ما دانلود کنید.

دانلود سریال آسپرین

 

خلاصه سریال آسپرین:

نقش اول سریال علی‌رام نورایی که در نقش مردی به اسم نیما بازی میکند. نیما، همسر و یک فرزند داشته است. چند وقت پیش فردی با اسلحه وارد خانه ی آنها میشود و به سر نیما شلیک میکند به خیال اینکه نیما را کشته است. همچنین او به داخل اتاقی که همسر و دختر نیما بوده اند میرود و صدای دو گلوله ی دیگر هم می آید.

 

خبر خوب

خبر خوب این است که گلوله به دیواره جمجمه ی نیما برخورد کرده است ولی بخاطر آسیبی که مغزش وارد شده ، دچار فراموشی شده است. این ها همه صحبت های دکترِ نیما است.

دکتر صبوری قصد کمک به نیما را دارد. نیما حتی نمی داند که دقیقا چه کسی است. پزشکان بیمارستان قصد داشتند نیما را به بیماراستانی که مریضان روانی در آن بستری هستند منتقل کنند اما دکتر معتقد بود که اگر به آنجا برود دیگر هیچ شانسی برای بازگشت به زندگی ندارد.

 

تیم چهار نفره دکتر صبوری

دکتر صبوری به همراه یک تیم چهار نفره، روی پروژه آسپرین به صورت مخفیانه کار میکرد. سوژه اصلی آنها نیما بود که به فراموشی مبتلا شده بود و تیم قصد داشت حافظه ی نیما را در مرحله اول با تکرار گذشته و نشان دادن عکس های قدیمیش برگرداند.

 

نتیجه آزمایش های مخفیانه

در نهایت آزمایش های دکتر صبوری با شکست مواجه میشود. در این میان آسیب های شدیدی به نیما وارد میشود که جبران آنها بسیار دشوار است، همیچین نیما دچار افسردگی شدیدی میشود. . .

 

چرا ستاره های سیمای ایران در این سریال حضور ندارند؟

کارگردان سریال، فرهاد نجفی، در پاسخ به این سوال چنین گفته است که شما اگر بهترین و موفق ترین سریال های جهان را کنار هم بگذارید و ببینید، متوجه میشود که در اکثر آنها بازیگران معرفی حضور ندارند. در سریال آسپیرین هم از همین ترفند استفاده شده است که بازیگر نقش اول آن جزء ستارهای سینما نیست و بیننده با پیشینه قبلی از آن بازیگر، سریال را دنبال نمیکند.

 دانلود سریال آسپرین

مخاطبان سریال آسپرین:

به گفته برخی منتقدان و مخاطبان «آسپرین»، این سریال فیلم نامه بسیار قوی دارد که حتی با دیدن یک قسمت از آن، تشویق میشوید که بقیه قسمت های سریال را هم ببینید. مخاطبان بی صبرانه منتظر فصل دوم سریال هستند. در سریال کاملا نوآوری ها به چشم می آیند و تصویر برداری عالی، بسیار سریال را واقعی نشان داده است.

 

معرفی بازیگران:

علی‌رام نورایی در نقش نیما(شخصیت اصلی)

مجید صالحی در نقش آرمان(مامور اطلاعات)

همایون ارشادی در نقش دکتر کیوان اردلان(پدر سارا ٫ عضو آسپرین)

فرخ نعمتی در نقش دکتر سهراب صبوری(دکتر مغز و اعصاب ٫ عضو آسپرین)

زیبا بروفه در نقش سارا سیاح (دختر دکتر اردلان ٫ خواهر جعلی نیما)

سیما خضرآبادی در نقش آیدا (عاشق نیما ٫ کارمند داروخانه)

روناک یونسی در نقش نازلی(همسر آرمان)

هادی کاظمی در نقش فرهاد(همکار سارا)

شقایق فراهانی در نقش دکتر مریم حامد(همسر سابق امیر ٫ عضو آسپرین)

سحر قریشی در نقش نیازی(دیلر دکتر اردلان)

سارا خوئینی‌ها در نقش دکتر سپیده مینایی(دکتر پزشک قانونی)

سید مهرداد ضیایی در نقش حاج محسن(رئیس آرمان)

شهرام قائدی در نقش یاسر حمزه(مامور اداره اطلاعات)

مهران نائل در نقش کیان پرتو(همسر سابق سارا)


فصل اول

دانلود  سریال آسپرین قسمت 1

دانلود  سریال آسپرین قسمت 2

دانلود  سریال آسپرین قسمت 3

دانلود  سریال آسپرین قسمت 4

دانلود  سریال آسپرین قسمت 5

دانلود  سریال آسپرین قسمت 6

دانلود  سریال آسپرین قسمت 7

دانلود  سریال آسپرین قسمت 8

دانلود  سریال آسپرین قسمت 9

دانلود  سریال آسپرین قسمت 10

دانلود  سریال آسپرین قسمت 11

دانلود  سریال آسپرین قسمت 12

دانلود  سریال آسپرین قسمت 13

دانلود  سریال آسپرین قسمت 14

دانلود  سریال آسپرین قسمت 15

دانلود  سریال آسپرین قسمت16

دانلود  سریال آسپرین قسمت 17

گزارش خرابی لینک
2021/01/19 947 views بدون دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد