ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال ایرانی دانلود سریال دندون طلا
دانلود سریال دندون طلا

دانلود سریال دندون طلا

0/5
دانلود کامل سریال دندون طلا در ادامه مطلب ...
ژانر فیلم : خانوادگی درام کمدی زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 1394 امتیاز IMDB : 6.1 محصول : ایران کارگردان : داود میرباقری ستارگان : مهدی فخیم‌زاده / حمیدرضا آذرنگ / ستاره اسکندری / حامد بهداد / باران کوثری کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : «نَیّر» دختری حاشیه شهر تهران است که مشغول دوره‌گردی و دست فروشی است. او به جرم سد معبر با پاسبانی درگیر شده و پا به فرار می‌گذارد و به قهوه‌خانه ای پناه می‌برد که پاتوق عده‌ای از لات‌های شهر است، صاحب قهوه‌خانه شخصی است به نام قنبر دیزلی (ملقب به «دندون طلا») به نیر پناه می‌دهد. ندون طلا از نَیّر خودشش میاد و اونو به صیغه خودش در می آورد...

دانلود سریال ایرانی دندون طلا

معرفی سریال دندون طلا :

دندون طلا، یک مجموعه ای است به کارگردانی داود میرباقری که در سال ۱۳۹۴ از شبکه نمایش خانگی منتشر شد. نویسندگی این اثر برعهده سید داود میرباقری بود. سریال دندون طلا اولین بار سال 78  به تهیه کنندگی عبدالله اسکندری در تئاتر شهر روی صحنه رفت. با استقبال بی‌نظیری هم مواجه شد.این خودش دلیلی برای نوشتن فیلمنامه این داستان شد.برای دانلود سریال ایرانی دندون طلا به آخر همین صفحه بروید.

نکته جالب درباره “دندون طلا” بازیگری حامد بهداد، جوان سینمای ایران در برابر استاد فخیم زاده است. بهداد در سریال “دندون طلا” در شخصیت آوازخوانی به نام “بلبل” ظاهر شده است. آوازخوانی که قنبر دیزل در قسمتی از زمان به او کمک می کند و سعی دارد استعداد های آتش را شکوفا کند.

شما میتوانید دیگر سریال های ایرانی را در سایت ما دانلود کنید.

دانلود سریال ایرانی دندون طلا

 

 

خلاصه سریال:

سریال خانگی دندون طلا درباره ی نیر، دختری است که با پدرش در کنره های شهر تهران مشغول دوره‌گردی و دست فروشی است. نیر به خاطر سد معبر با پلیس درگیر شده و فرار میکند. او به قهوه‌خانه ای پناه می‌برد که پاتوق بسیاری از لات‌های شهر است. صاحب قهوه‌خانه فردی به نام قنبر دیزلی (معروف به «دندون طلا») به نیر پناه می‌دهد. دندون طلا از شجاعت و زحمت کشی نیر خوشش می‌آید و نیر هم از جوانمردی و حق طلبی قنبر متحیر میشود. این آشنایی منجر به عشقی آتشین شده که سرانجامش بارداری نَیّر است. قهوه‌چی بعد از آن که عشقش از سرش میپره، پشیمان شده و منکر بچه می‌شود. نَیّر که از قهوه خانه بیرون آمده است به دنبال کار میگردد. در نهایت در تئاتر شهر به عنوان نظافت چی کار میکند اما بعد از مدتی با ناراحتی از آنجا بیرون میاید که در راه تصادف میکند…

 

گردن بندی که قنبر به نیر هدیه داده

ماجرا بر سر آن است که قهوه چی(قنبر) بعد از اینکه عاشق دختری فراری به اسم نیر میشود از او فرزنددار میشود. بچه ای که قهوه چی او را نمی بیند اما به “نیر” گردنبندی را هدیه میدهد و از او میخواهد این گردن بند را به فرزند ببخشد تا او یک یادگاری از پدر داشته باشد.

 

رستم و سهراب

در قسمت آخر این سریال آتش با صاحب قهوه خانه در گیر میشود و قنبر درست زمانی که میخواست آخرین ضربه را به آتش بزند، درست همان زمان دختر جوان(باران کوثری) وارد داستان شده و آشکار میکند که گردن بند را “بلبل”(بهداد) به او هدیه داده! همان گردن بندی که به نیر داده بود! قنبر در حق پسرش ظلم کرده بود. حتی آتش را معتاد کرده بود بی خبر از آن که بداند او پسرش است…

دانلود سریال دندون طلا

 

دغدغه بازسازی و تجسم دهه چهل

داستان دندون طلا  دو برهه زمانی و تاریخی اصلی دارد. دهه چهل تا دوران بعد از جنگ تحمیلی و اول دهه هفتاد. اتفاقی که به گفته تهیه کننده سریال، یکی از چالش های عوامل از اول ساخت سریال بوده:

«دو فضای خاص زمانی در سریال هست که با یک برش بیست ساله از هم جدا می شوند. نزدیک شدن به فضای آن سال ها و بازسازی فضای تاریخی دهه چهل یکی از دغدغه های اصلی ما در ساخت دندون طلا بود. شاید بتوانیم بگوییم که بازسازی این دو برهه زمانی، حتی از بعضی دوره های تاریخی گذشته که چیزی از آن ها در ذهن مردم نیست خیلی سخت تر است.

تحقیق های زیادی انجام دادیم برای آن که تصمیم بگیریم این نمایشنامه را در قالب یک درام تصویری نمایش دهیم. در نهایت به این نتیجه رسیدیم تا آن جایی که امکان بازسازی وجود دارد، قصه را در قالب سریال و به شکلی که مردم آن را اور کنند، به تصویر بکشیم.»

دانلود سریال ایرانی دندون طلا

 

بازیگران:

در این سریال مهدی فخیم‌زاده در نقش قنبر دیزل، حمیدرضا آذرنگ در نقش عنایت سرخوش، ستاره اسکندری در نقش نیر، حامد بهداد در نقش آتش، باران کوثری در نقش طلوع، سیامک صفری در نقش کریم، سیروس گرجستانی در نقش بلور، بهناز جعفری در نقش طلا، نادر سلیمانی در نقش موسیو، کاظم هژیرآزاد در نقش آژان، فرزین صابونی در نقش جهان، طوفان مهردادیان در نقش طوفان و… بازی کرده اند.

گزارش خرابی لینک
2021/01/08 792 views بدون دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد