ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال ایرانی دانلود سریال شاهگوش
دانلود سریال شاهگوش

دانلود سریال شاهگوش

1/5
تندیس بهترین بازیگر مرد برای محسن تنابنده در چهاردهمین جشن دنیای تصویر
ژانر فیلم : کمدی خانوادگی زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 1392 امتیاز IMDB : 5.1 محصول : ایران کارگردان : داوود میرباقری ستارگان : فرهاد اصلانی / مرجانه گلچین / طناز طباطبایی / حمیدرضا آذرنگ / احمد مهرانفر کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : این سریال در مورد کله‌پزی است که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند. او دختری دارد که خواستگاری دارد و بخاطر این عقیده پدر، ازدواج آنها با مخالفت پدر روبرو می‌شود. در ادامه یک تصادف منجر به فوت پدرِ کله‌پز و بازگشایی پرونده یک قتل پرسپولیسی می‌شود...

دانلود سریال شاهگوش

 

معرفی سریال شاهگوش:

سریال شاهگوش یک مجموعه‌ای است در ۲۸ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به کارگردانی داوود میرباقری و نویسندگی الهه میرباقری در سال ۱۳۹۲ تولید شده است. این سریال در گونه کمدی بیان شده و محصول کشور ایران است این سریال با چهره پردازی عبدالله اسکندری از سوم مرداد ۱۳۹۲ با حضور سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق ایران آغاز شده‌است. لازم به ذکر است محسن تنابنده در این مجموعه ویدئویی در سه نقش متفاوت بازی کرد. برای دانلود سریال شاهگوش به آخر همین صفحه بروید.

مناسب برای بالای 13 سال

شما میتوانید دیگر سریال های ایرانی را از سایت ما دانلود کنید.

 

خلاصه سریال شاهگوش:

این سریال در مورد کله پزی است که عاشق است اما عشق او کمی متفاوت است.او عاشق تیم استقلال است و استقلال را با هیچ چیز دیگر عوض نمی کند. دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالفت پدر روبرو می شود.در ادامه داستان یک تصادف منجر به فوت کله پز می شود باعث بازگشایی پرونده یک قتل می شود.کله پز داستان حین عبور از عرض خیابان با پژوی سبزرنگی تصادف میکند و در پی این تصادف می میرد! تنها شاهد اتفاق مردی است که یک چشم دارد. او که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. این طوری است که تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و این چنین است که داستان وارد فاز کلانتری می شود.افسر پرونده و چند تن از مامورین کلانتری به دنبال قاتل می گردند…

دانلود سریال شاهگوش

 

یک انتقاد جدی به سریال شاهگوش

خیلی ها معتقد هستند که خود میرباقری آنطور که باید «شاهگوش» را جدی نگرفته و حتی ذره ای هم از دقت و توانایی که سر سریال«مختارنامه» را خرج کرده برای آن نگذاشته. در یک کلام می شود گفت که به نظر اکثر کاربران «شاهگوش»، سریال میرباقری نیست. «ما از آقای میرباقری، تواقعات بیشتری داشتیم؛ سریال زیاد قوی نیست.» «سریال «شاهگوش» بد نیست اما واقعا در اندازه میرباقری نبود که چنین چیزی بسازد.»، «انتقاد دارم به کارگردانی اثر که اصلا در شأ« آقای میرباقری نبود. فیلمنامه هم که شبیه اکثر فیلمفارسی هایی هست که ساخته شده.»

ارسطویِ پایتخت و انتقادها

اکثر مخاطبان و بینندگان معتقدند که میرباقری شخصیت ارسطو را دقیقا از داخل سریال «پایتخت» دوربر کرده و گذاشته وسط «شاهگوش» حالا با یکم تغییر و مقداری بالا و پایین: «شخصیت صولت بیش از حد اغراق شده. ارسطو خیلی بهتر بود.»

طناز طباطبایی

علاوه بر مهران فر، طناز طباطبایی هم از آن دسته بازیگرانی است که انتقاد زیادی به شخصیتش در «شاهگوش» نشده به غیر از اینکه بعضی ها نوشته اند آنطور که باید کار را جدی نگرفته و به نسبت سایر نقش ها، برایش وقت نگذاشته. نکته قابل تامل اینجاست که درباره نقش فرهاد اصلانی هم تا الان، انتقاد خاصی در موردشان صورت نگرفته و بیشتر نظرها هم مثبت بود.

دانلود سریال شاهگوش

جوایز سریال:

تندیس بهترین بازیگر مرد به محسن تنابنده در چهاردهمین جشن دنیای تصویر/تندیس بهترین بازیگر زن به مرجانه گلچین در چهاردهمین جشن دنیای تصویر (جشن حافظ) (۱۳۹۳)/تندیس بهترین مجموعه تلویزیونی به مهران برومند و سید محمد امامی در چهاردهمین جشن دنیای تصویر (جشن حافظ) (۱۳۹۳)/یاس زرین بهترین بازیگر مرد به محسن تنابنده در چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس (۱۳۹۵) تعلق گرفته است.

بازیگران:

در سریال شاهگوش : فرهاد اصلانی در نقش سرگرد اسد خفته(رئیس کلانتری ملت)، مرجانه گلچین در نقش گلاب(همسر رحمان شجاعت، مادر گندم و میلاد)، طناز طباطبایی در نقش گندم شجاعت(دختر رحمان شجاعت و گلاب)، حمیدرضا آذرنگ در نقش سرگرد احمدسرخی(معاون کلانتری ملت)، احمد مهرانفر در نقش صولت خنجری(سرباز و آبدارچی کلانتری)، هادی کاظمی در نقش امیریل زهره‌خانی(استوار کلانتری)، حامد میرباقری در نقش امیرعلی فهامه(خواستگار و همکلاسی گندم (مظنون به قتل رحمان))، علیرضا جعفری در نقش میلاد شجاعت(پسر رحمان و گلاب، برادر گندم) بازی کرده اند.


فرمت : mkv

دانلود شاهگوش قسمت 1

دانلود شاهگوش قسمت 2

دانلود شاهگوش قسمت 3

دانلود شاهگوش قسمت 4

دانلود شاهگوش قسمت 5

دانلود شاهگوش قسمت 6

دانلود شاهگوش قسمت 7

دانلود شاهگوش قسمت 8

دانلود شاهگوش قسمت 9

دانلود شاهگوش قسمت 10

دانلود شاهگوش قسمت 11

دانلود شاهگوش قسمت 12

دانلود شاهگوش قسمت 13

دانلود شاهگوش قسمت 14

دانلود شاهگوش قسمت 15

دانلود شاهگوش قسمت 16

دانلود شاهگوش قسمت 17

دانلود شاهگوش قسمت 18

دانلود شاهگوش قسمت 19

دانلود شاهگوش قسمت 20

دانلود شاهگوش قسمت 21

دانلود شاهگوش قسمت 22

دانلود شاهگوش قسمت 23

دانلود شاهگوش قسمت 24

دانلود شاهگوش قسمت 25

دانلود شاهگوش قسمت 26

دانلود شاهگوش قسمت 27

دانلود شاهگوش قسمت 28

گزارش خرابی لینک
2021/01/08 1,598 views بدون دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد