ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال ایرانی دانلود سریال ترش و شیرین
دانلود سریال ترش و شیرین

دانلود سریال ترش و شیرین

0/5
مریم امیرجلالی در یازدهمین جشن حافظ برنده بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی شد
ژانر فیلم : طنز اجتماعی زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 1386 محصول : ایران کارگردان : رضا عطاران ستارگان : رضا عطاران- مریم امیرجلالی- حمید لولایی- رضا شفیعی‌جم- آناهیتا همتی- شهره سلطانی- خشایار راد- مختار سائقی کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : در مورد زندگی زنی به اسم نصرت است که چهار فرزند دارد.نصرت خانم، همسرش فوت شده است و ترشی فروشی دارد. مهلت اجاره ی خانه اش تمام شده و باید به دنبال خانه ای جدید بگردد. در این حین مردی عاشق پیشه وارد زندگیش میشود. . .

دانلود سریال طنز ترش و شیرین

 

معرفی سریال ترش و شرین:

این سریال به کارگردانی رضا عطاران و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام ساخته شده است. نویسندگی این اثر بر عهده سروش صحت و محمدرضا آریان بوده است که در نوروز سال 1386 از شبکه سه سیما منتشر شده است. «ترش و شیرین» در مجموع 16قسمت دارد. لینک های دانلود سریال طنز ترش و شیرین در آخر این مطلب گذاشته شده است. شما میتوانید دیگر سریال های ایرانی را سایت ما دانلود کنید.

 

خلاصه سریال ترش وشیرین:

این سریال در مورد زندگی زنی به اسم نصرت است که همسرش فوت شده است. نصرت خانم با تمام وجودش بالای سر زندگیش ایستاده است و کارش ترشی فروشی است. او به سختی فرزندانش را بزرگ کرده است و الان فرزندان از آب و گل درآمده اند.

داستان از آنجا شروع میشود که مهلت اجاره خانه نصرت خانم تمام میشود و او باید به خانه ای دیگر نقل مکان کند. در این آشوب و فکر برای نصرت خانم، مردی عاشق پیشه وارد زندگیش میشود که مدعی میشود واقعا عاشق نصرت خانم و ترشی هایش شده است. اینها قصه زندگی نصرت خانم را به کلی عوض میکند و سریال به شیوه ای طنز گونه به نمایش گذاشته میشود.

دانلود سریال طنز ترش و شیرین

استقبالی بی نظیر از سریال:

در مرحله اول باید بگویم که خود کارگردان این سریال، رضا عطاران، چنین اظهار کرد که در این سریال سعي كرديم اثر و هنری را به وجود بیاوریم كه بينندگان عام را خشنود كند و مخاطب خاص را هم بتواند راضی نگه دارد. با توجه به این که سریال ترش و شیرین در نوروز پخش شده است، توانسته مخاطبان خودش را به دست بیاورد و دلیل دیگر هم این بود که سریال «طنز» به طور کلی طرفداران زیادی دارد. مخصوصا با بازی زیبای حمید لولایی.

 

موفق‌ترين قسمت‌هاي«ترش و شیرین»

موفق‌ترين قسمت‌هاي«ترش و شیرین» قسمت های دوم و سوم آن بود، دلیل آن هم جابه‌جايي فضاها و شوخي‌هاي خاص و بامزه ای بود که در آن وجود داشت. همچنین سریال توانست رتبه سوم از مجموعه طنزهای نوروز را به خودش اختصاص دهد.

 

انتقاد وارد بر سریال:

در اين سريال به اين موضوع پرداخت شده است كه اگر دو فرد از طبقه های مختلف جامعه و كم بضاعت باشند و در عین حال بخواهند با هم زندگی کنند، چه اتفاقي مي‌افتد؟ آيا اصلا چنين كاري امكان پذير است؟ به گفته ی منتقدان این موضوع کمی اغراق آمیز بیان شده است.

شتاب زدگی قسمت های آخر سریال کمی زیاد است، که موجب نارضایتی مخاطب شد. دلیل آن هم این است که در حقیقت «ترش و شیرین» مجموعه ای است که جوری از همان اول فیلم نامه نویسی شده بود، که خیلی از بیشتر از 16قسمت باشد اما چون در آخر تصمیم گرفتند که در نوروز پخش شود مجبور شدند کمی سریال را فشرده تر کنند.

دانلود سریال طنز ترش و شیرین

معرفی بازیگران ترش و شیرین:

حمید لولایی در نقش جهان جهانگیری(خواستگار نصرت)

مریم امیرجلالی در نقش نصرت ملکی(نصرت خانم)

رضا عطاران در نقش ناصر جوانمردی(شوهر سهیلا)

مجید صالحی در نقش مجید(پسر نصرت)

رضا شفیعی‌جم در نقش شهرام(پسر جهان)

آناهیتا همتی در نقش شیدا(دختر جهان)

خشایار راد در نقش جعفر(برادر شوهر نصرت)

احمد پورمخبر در نقش پدر جهان

شهره سلطانی در نقش سهیلا(دختر نصرت)

مختار سائقی در نقش سعادتی(طلبکار جهان)

باقر صحرارودی در نقش آقای کتابی(صاحبخانه نصرت)

پرستو مقدم در نقش مرسده(همسر شهرام)

آناهیتا افشار در نقش منشی شرکت جهان

عباس محبوب در نقش آقای اسدی(مشاور املاک)

سیدرضا حسینی در نقش  بیژن(خواستگار سیما)


لینک دانلود

دانلود ترش و شیرین قسمت 1

دانلود ترش و شیرین قسمت 2

دانلود ترش و شیرین قسمت 3

دانلود ترش و شیرین قسمت 4

دانلود ترش و شیرین قسمت 5

دانلود ترش و شیرین قسمت 6

گزارش خرابی لینک
2021/01/15 1,116 views بدون دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد