ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال ایرانی دانلود سریال طنز زن بابا
دانلود سریال طنز زن بابا

دانلود سریال طنز زن بابا

0/5
ژانر فیلم : طنز اجتماعی خانوادگی زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 1389 محصول : ایران کارگردان : سعید آقاخانی ستارگان : سیروس گرجستانی/ محمد کاسبی/ علی صادقی / رامین ناصر نصیر/ مهران غفوریان/ حدیث میرامینی
خلاصه داستان : سریال در مورد عزیزآقا است که همسرش به تازگی فوت شده است و با برادر زنش که اسمش محمود است، سر ارث و میراث به مشکل میخورد. این بحث خانوادگی باعث اختلاف و به تاخیر افتادن ازدواج پسر عزیزآقا با دختر محمود میشود . . .

معرفی خلاصه و دانلود سریال طنز زن بابا

 

معرفی سریال زن بابا:

سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی که تجربه کافی در زمینه سریال های طنز دارد و تهیه کنندگی مهران مهام به همراه ایرج محمدی ساخته شده است. مشاوه این اثر رضا عطاران است و این سریال در نوروز در سال 1398 در 15قسمت حدودا 45دقیقه ای از شبکه سه سیما منتشر شده است. زنده یاد سیروس گرجستانی اولین بازیگری بود که حضورش در این سریال قطعی شد. لینک های دانلود سریال طنز زن بابا در آخر همین مطلب گذاشته شده است.

شما میتوانید دیگر سریال های ایرانی را در سایت ما دانلود کنید.

 

خلاصه سریال زن بابا:

سریال «زن بابا» در مورد زندگی و مشکلات خانواده عزیز آقا است که از کار حرفه ای خودش بازنشسته شده است و همسر او به تازگی فوت شده است . عزیز آقا همراه با پسر کوچکش در یک خانه باهم زندگی میکنند. همسر عزیزآقا، تلعت نام داشت و خواهر و برادران تلعت در حال تقسیم ارث و میراث هستند. عزیز آقا ادعای ارث و میراث از جانب تلعت را میکند اما با برادر زنش که محمود اسمش هست به مشکل بر میخورد. از طرفی هم پسر عزیزآقا خواستگار دختر محمود است که این مشکل و اختلافات خانوادگی که بین پدرانشان پیش آمده است باعث شده که ازدواج آنها هم به تاخیر بیوفتد.

 

در این آشفته بازاری که به وجود می آید عزیز آقا یکدفعه حالش بد میشود و او را به بیمارستان میبرند. پزشک با داماد عزیز آقا صحبت میکند و به او میگوید که پدر همسرش تومور مغزی دارد و مدت زیادی نمیتواند زنده بماند. . .

 

اولین اثر عليرضا كاظمي‌پور

عليرضا كاظمي‌پور نویسنده سریال «زن بابا» در یکی از مصاحبه های خود این چنین بیان کرد که این اولین تجربه او در حیطه نویسندگی سریال طنز بوده است و عملا تا قبل از این کارهای طنز را نویسندگی نکرده است. «زن بابا» فرصتی بسیار خوب برای کسب تجربه لازم برایش بود که با حال و هوای طنز آشنا شود. همچنین این سریال زمانی شروع به اجرا کرد که تنها فقط سه قسمت آن نوشته شده. سریال به کمبود متن دچار بود که کم کم این مشکل با همکاری آقای جلالی در طراحی دیالوگ ها که تقریبا هم سلیقه با کاظمی پور بودند، هم بر طرف شد.

دانلود سریال طنز زن بابا

 

نکات قوت سریال:

با اینکه سریال زن بابا به گونه ی طنز ساخته شده است اما در هیچ جای سریال هیچ گونه بی احترامی و گستاخی به شخص یا گروه خاص از جامعه نشده است. تمام مسائل اخلاقی در سریال رعایت شده است و همه ی شخصیت ها با احترام کامل به یکدیگر در این سریال بازی کرده اند. در این سریال احترام و رعایت حال مسن تر ها اولویت قرار داشته است اما نه به صورت مستقیم که بیننده را خسته کند.

 

شوخی های علی صادقی، بلف های مهران غفوریان و بازی ماهرانه سیروس گرجستانی و همچنین سکانس های غافل گیر کننده، سریال طنز را برای بیننده روان تر کرده است و همین دلیلی برای محبوبیت سریال از نظر مخاطب است.

دانلود سریال طنز زن بابا

 

بازیگران سریال طنز زن بابا:

سیروس گرجستانی در نقش عزیز بنی آدم(شخصیت اصلی، همسر تلعت، داماد محمود)

محمد کاسبی در نقش محمود نوربخت(برادرزن عزیز، پدرزن بهبود)

علی صادقی در نقش بهبود(پسر عزیز)

رامین ناصر نصیر در نقش عنایت(پسر عزیز)

حدیث میرامینی در نقش پریسا(دختر محمود،نامزد بهبود)

شهین تسلیمی در نقش ماهی(مادر فریدون)

محمود بهرامی در نقش تیمور(دوست عزیز)

شفایق دهقان در نقش عالیه(دختر عزیز، همسر فریدون)

حمید لیقوانی در نقش فرخ(دوست عزیز)

آتیه جاوید در نقش سوسن(همسر عنایت،عروس بزرگ عزیز)

حلیمه سعیدی در نقش سوری خانم(مادر فرخ،همسایه عزیز)

مهران غفوریان در نقش فریدون صادقی(همسر عالیه)


لینک دانلود

دانلود زن بابا قسمت 1

دانلود زن بابا قسمت 2

دانلود زن بابا قسمت 3

دانلود زن بابا قسمت 4

دانلود زن بابا قسمت 5

دانلود زن بابا قسمت 6

دانلود زن بابا قسمت 7

دانلود زن بابا قسمت 8

دانلود زن بابا قسمت 9

دانلود زن بابا قسمت 10

دانلود زن بابا قسمت 11

دانلود زن بابا قسمت 12

دانلود زن بابا قسمت 13

دانلود زن بابا قسمت 14

دانلود زن بابا قسمت 15

گزارش خرابی لینک
2021/01/13 1,381 views بدون دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد