ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال ایرانی دانلود سریال طنز سه در چهار
دانلود سریال طنز سه در چهار

دانلود سریال طنز سه در چهار

0/5
در یازدهمین جشن حافظ مجید صالحی نامزد بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیونی
ژانر فیلم : طنز-خانوادگی زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 1387 محصول : ایران کارگردان : مجید صالحی ستارگان : سه در چهار در مورد زندگی و کار دو باچناق است که در تهران زندگی میکنند وبرای تامین مخارج زندگی تصمیم میگیرند که یک شرکت خدماتی تاسیس کنند. برای اینکه سرمایه اولیه ای به دست بیاورند سیروس خانه خودش را رهن میدهد و به خانه رحمان نقل مکان میکند . . . کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : سه در چهار در مورد زندگی و کار دو باچناق است که در تهران زندگی میکنند وبرای تامین مخارج زندگی تصمیم میگیرند که یک شرکت خدماتی تاسیس کنند. برای اینکه سرمایه اولیه ای به دست بیاورند سیروس خانه خودش را رهن میدهد و به خانه رحمان نقل مکان میکند . . .

دانلود سریال طنز سه در چهار

 

معرفی سریال طنز سه در چهار:

این سریال طنز گونه در سال 1387  به کارگردانی سریال مجید صالحی و همچنین محمد حسین لطیفی به عنوان مشاور پروژه و رضا عطاران به عنوان مشاور کارگردان و  تهیه کنندگی حسن روستایی منتشر شده است. مجموعه «سه در چهار» در 26قسمت ساخته شده است که هر قسمت آن به طور متغیر بیا 35 تا 45 دقیقه است. لینک های  دانلود سریال طنز سه در چهار در آخر همین صفحه گذاشته شده است.

شما میتوانید دیگر سریال های ایرانی را در سایت ما دانلود کنید.

 

خلاصه سریال طنز سه در چهار:

این سریال در مورد زندگی دو باجناق به اسم رحمان و سیروس است که در تهران زندگی میکنند. هر دو از خانواده تقریبا پر جمعیت هستند و برای تامین مخارج زندگیشان باید بیشتر کار کنند. رحمان و سیروس که انگار با هم رقابتی هم دارند، تصمیم میگیرند که یک شرکت خدماتی راه اندازی کنند. در این شرکت خدماتی، خانوده ی خودشان هم شریک کار میکنند و هر کسی یک مسئولیتی را بر عهده میگیرد.

 

در پی این تصمیم، برای آن که در اول کار کمی پول برای راه اندازی کار داشته باشند، سیروس خانه ی خودش را رهن میدهد و به همراه خانوادش برای مدتی به خانه ی رحمان نقل مکان میکنند. سیروس و رحمان همیشه میخواهند جلوی هم پز بدهند و فخر فروشی کنند که حرف های آنها بامزه و خند دار است و همین ها باعث میشود سریال طنز گونه نمایش داده شود.

 

هر دو خانواده مشغول به کار میشوند و در اول هم تراکت تبلیغاتی خودشان را در شهر پخش میکنند و کارهایی را انجام میدهد، اما ماجرای اصلی از اینجا شروع میشود که یک مرد خیلی پولداری با آنها تماس میگیرد و تقاضای نیروی خدماتی برای نظافت خانه اش را دارد.

 

سیروس و رحمان که از دیدن چنان خانه ی با شکوهی حیرت زده شده بودند حاضر بودند هر کاری برای گرفتن پول بیشتر انجام دهند که کم کم زندگی آنها را تحت تاثیر قرار میدهد و به جایی کشیده میشود که آنها حتی فکرش را هم نمیکنند. . .

دانلود سریال طنز سه در چهار

 

ریتم کُند سریال و مهارت کارگردان

در بعضی از قسمت ها ریتم کُند آن برای مخاطب خسته کننده بود که کارگردان سریال با اصلاح کردن قسمت ها و نمایش موازی داستان ها به سریال جذابیت خاصی میبخشد. هر خانواده در مقابل مشکلاتی که برایشان پیش می آید پوست کلفت میشوند و به مرحله ی جدیدیی از زندگی وارد میشوند و هر کدام دیدگاه های مختلفی را پیدا میکنند.

 

انتقاد وارد بر سریال

بسیاری از مخاطبان و کارشناسان در مورد «سه در چهار» چنین نظر دارد که بازیگران بهتری میتوانستند برای نقش ها انتخاب شوند و کارگردان نتوانسته بازیگران را به مسیر درستی هدایت کند. بعضی دیگر هم بر این نظر هستند که سریال، فقر را به شکل طنز گونه نمایش داده است. عده ی دیگری هم معتقدند که ایده جدیدی در سریال وجود ندارد.

با تمام این صحبت ها سه در چهار در دل مردم نشسته است و خنده بر لب مردم می آورد و محبوبیت خودش را بین مردم پیدا کرده است.

دانلود سریال طنز سه در چهار

معرفی بازیگران اصلی سریال:

محمد کاسبی در نقش رحمان موزی

مهران رجبی در نقش سیروس املشی(جولز)

علی صادقی در نقش بیژن موزی

شهره لرستانی در نقش حنا

نادیا دلدارگلچین در نقش طلا

اشکان اشتیاق در نقش کیوان املشی

آناهیتا افشار در نقش مرضیه

مجید یاسر در نقش سمیر

شهرام قائدی در نقش مهندس

مجید صالحی در نقش امیر مزقونچی


کیفیت : 720

دانلود سه در چهار قسمت 1

دانلود سه در چهار قسمت 2

دانلود سه در چهار قسمت 3

دانلود سه در چهار قسمت 4

دانلود سه در چهار قسمت 5

دانلود سه در چهار قسمت 6

دانلود سه در چهار قسمت 7

دانلود سه در چهار قسمت 8

دانلود سه در چهار قسمت 9

دانلود سه در چهار قسمت 10

دانلود سه در چهار قسمت 11

دانلود سه در چهار قسمت 12

دانلود سه در چهار قسمت 13

دانلود سه در چهار قسمت 14

دانلود سه در چهار قسمت 15

دانلود سه در چهار قسمت 16

دانلود سه در چهار قسمت 17

دانلود سه در چهار قسمت 18

دانلود سه در چهار قسمت 19

دانلود سه در چهار قسمت 20

دانلود سه در چهار قسمت 21

دانلود سه در چهار قسمت 22

دانلود سه در چهار قسمت 23

دانلود سه در چهار قسمت 24

دانلود سه در چهار قسمت 25

دانلود سه در چهار قسمت 26

گزارش خرابی لینک
2021/01/11 491 views بدون دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد