ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال ایرانی دانلود سریال متهم گریخت
دانلود سریال متهم گریخت

دانلود سریال متهم گریخت

0/5
رضا عطاران برنده بهترین کارگردان تلویزیونی در نهمین جشنواره حافظ
ژانر فیلم : درام طنز زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 1384 محصول : ایران کارگردان : رضا عطاران ستارگان : سیروس گرجستانی / مریم امیرجلالی / سعید آقاخانی / علی صادقی / محمود بهرامی کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : هاشم آقا در شهر خودشان زندگی ساده ای را داشت. او بیمار میشود و دکتر او را از کارهای سنگین منع میکند. دخترش که در تهران دانشجو بوده است برای هاشم آقا شغلی پیدا میکند. هاشم آقا به همراه خانواده تصمیم میگیرد که به تهران کوچ کند...

دانلود سریال ایرانی طنز متهم گریخت

 

معرفی سریال:

متهم گریخت یک سریال تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی و بازی بازیگرانی چون سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی و علی صادقی منتشر شده است. یکی از ماندگارترین، محبوب ترین و پر طرفدار ترین سریالهای رضا عطاران است. این سریال در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه سه در ۲۶ قسمت پخش شد. در این مجموعه رضا عطاران علاوه بر کارگردانی سریال بازی هم داشت. لینک های دانلود سریال ایرانی طنز متهم گریخت در آخر همین مطلب گذاشته شده است.

شما میتوانید دیگر سریال های ایرانی را از سایت ما دانلود کنید.

 

خلاصه سریال ایرانی متهم گریخت:

متهم گریخت بیانگر زندگی یک خانواده است که از شیراز به تهران آمده و ماجراهایی برایشان رقم میخورد. آنها در شیراز زندگی ساده ای را داشنتد. هاشم آقا پدر خانواده است. او مریض شده است و دکتر او را از کار کردن منع کرده است به خصوص کارهای سنگین. از طرفی دختر دانشجویش هم در تهران برای او شغلی پیدا و خانه‌ای را اجاره می‌کند. هاشم آقا به همراه خانوادش مجبور میشوند به تهران کوچ کنند. در طول این داستان اتفاقات جالبی برایشان می افتد…

دانلود سریال متهم گریخت

 

متهم گریخت هر چه دارد از جزئیاتش دارد

سریال “متهم گریخت” هر چه دارد از جزئیاتش دارد. از جزئیاتی که قصه شخصیت های سریال را به اندازه زندگی واقعی نشان میدهد. از ظرافت های دیالوگ ها و شوخی های بکری که باهم دارند و حالا دیگر کم کم دارند به شناسنامه آثار عطاران تبدیل می شوند. و مردم او را با این شوخی ها میشناسند.

سکانس هایی مثل: چسب هایی که به شلوار هاشم می چسبند. نشستن اشکی و هاشم روی کارتن های خالی در اوج تراژ یک داستان، اس ام اس بازی حاجی، بپربپر کردن و خنده های بی بی، متلک ها و غرغرهای سرور، شیطنت های سعید، مزه پرانی های عباس و کلی شوخی ناب و ظریف دیگر که بیننده را پای این سریال می نشانند و به شوقش می آورند.

 دانلود سریال متهم گریخت

صحبت های رضا عطاران در مطبوعات در مورد گریم سیروس گرجستانی

رضا عطاران بعد از پخش سریال “متهم گریخت” در گفتگو با مطبوعات درباره گریم سیروس گرجستانی چنین بیان کرد که : دلم می‌خواست آقای سیروس گرجستانی شبیه کارهای دیگرش نباشد و کمی متفاوت به نظر برسد. دو سه روز کار کردیم اما به نتیجه‌ای نرسیدیم. یا شبیه کارهای قبلی‌اش بود یا شبیه شخصیت دیگری که در سریال من بود. سرانجام، من گفتم مو‌ها را از ته بزنیم. گرجستانی هم قبول کرد و گفت: خودم هم داشتم به این نتیجه می‌رسیدم که موهایم را بتراشم. من همیشه از زخم روی سرش بود خوشم می‌آمد. این در مغزم رسوب کرده بود و همیشه دوست داشتم یه جایی از آن استفاده کنم. بعد دیدم چقدر عجیب به سر آقای گرجستانی می‌آید.

دانلود سریال متهم گریخت

 

بازیگری برای ستاره شدن

سریال متهم گریخت از آن سریال هایی بود که پدیده هایی با استعدادی را به عرصه بازیگری معرفی کرد. احمد پورمخبر و شهربانو موسوی از کسانی بودند که با بازی در این اثر استعداد خود را در بازیگری به رخ کشیدند و بسیار معروف شدند.

دانلود سریال ایرانی طنز متهم گریخت

معرفی بازیگران سریال طنز متهم گریخت :

سیروس گرجستانی در نقش هاشم آقا بابازاده، مریم امیرجلالی در نقش سرور خانم(همسر هاشم)، سعید آقاخانی در نقش منصور(خواستگار اعظم)، علی صادقی در نقش عباس(داماد هاشم همسر معصومه)، محمود بهرامی در نقش شازده(صاحب خانه هاشم، خواستگار بی بی)، شهربانو موسوی در نقش بی‌بی( مادر هاشم)، ملیکا زارعی در نقش معصومه(دختر کوچک هاشم، همسر عباس)، لیدا فتح الهی در نقش اعظم(دختر بزرگ هاشم)، علیرضا جعفری در نقش سعید(پسر هاشم)، رضا عطاران در نقش رامین( دزد)، احمد پورمخبر در نقش مش قربون(همسایه هاشم،خواستگار بی بی) و… بازی کرده اند.

 

 جوایز سریال:

در نهمین جشن حافظ در سال 1385، رضا عطاران برنده بهترین کارگردان تلویزیونی، ایرج محمدی نامزد بهترین مجموعه تلویزیونی، سیروس گرجستانی نامزد بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیونی، مریم امیرجلالی نامزد بهترین بازیگر زن کمدی تلوزیونی، مجید اخشابی، امیرحسین مدرس و رضا عطاران نامزد بهترین خواننده ترانه تیتراژ شده اند.


نوع فایل : mp4

تعداد قسمت : 26

دانلود متهم گریخت قسمت 1

دانلود متهم گریخت قسمت 2

دانلود متهم گریخت قسمت 3

دانلودمتهم گریخت قسمت 4

دانلود متهم گریخت قسمت 5

دانلود متهم گریخت قسمت 6

دانلود متهم گریخت قسمت 7

دانلود متهم گریخت قسمت 8

دانلود متهم گریخت قسمت 9

دانلود متهم گریخت قسمت 10

دانلود متهم گریخت قسمت 11

دانلود متهم گریخت قسمت 12

دانلود متهم گریخت قسمت 13

دانلود متهم گریخت قسمت 14

دانلود متهم گریخت قسمت 15

دانلود متهم گریخت قسمت 16

دانلود متهم گریخت قسمت 17

دانلود متهم گریخت قسمت 18

دانلود متهم گریخت قسمت 19

دانلود متهم گریخت قسمت 20

دانلود متهم گریخت قسمت 21

دانلود متهم گریخت قسمت 22

دانلود متهم گریخت قسمت 23

دانلود متهم گریخت قسمت 24

دانلود متهم گریخت قسمت 25

دانلود متهم گریخت قسمت 26

گزارش خرابی لینک
2021/01/06 578 views بدون دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد