ارسالی های پیشنهادیOFFER POST
خانه سریال ایرانی دانلود سریال مسافری از هند
دانلود سریال مسافری از هند

دانلود سریال مسافری از هند

0/5
ژانر فیلم : درام عاشقانه زبان فیلم : فارسی سال انتشار : 1381 محصول : ایران کارگردان : قاسم جعفری ستارگان : شیلا خداداد / سروش گودرزی / حمید گودرزی / نسرین مقانلو/ شیرین بینا کیفیت : 480،720،1080
خلاصه داستان : رامین نادری که پسری درس خوان و سخت کوش بود برای تحصیل به هند می آید. رامین در ایران با دختر داییش قرار ازدواج گذاشته بود. اما به طور تصادفی با دختری به اسم سیتا آشنا میشود و او را با خود به ایران می آورد. اما در حین ورودش به ایران مشکلاتی برایش پیش می آید.

دانلود سریال مسافری از هند

معرفی سریال مسافری از هند

سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری و نویسندگی علیرضا کاظمی‌پور برای اولین بار سال 1381 از شبکه سوم سیما پخش شد.  در آن زمان یکی از پربیینده ترین سریالهای تلویزیون بود. شیلا خداداد با بازی در این سریال توانست در هفتمین جشنواره حافظ نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شود.این مجموعه حدود 30 قسمت داشت. برای دانلود سریال مسافری از هند به آخر همین صفحه بروید.

شما میتوانید دیگر سریال های ایرانی را سایت ما دانلود کنید.

 

خلاصه سریال مسافری از هند

رامین كه برای ادامه ی تحصیل به هند رفته بود. آنجا با دختری به نام سیتا آشنا می شود و قصد دارد با او ازدواج كند. سیتا از خانواده اش جدا می شود و همراه رامین به ایران می آید.رامین این را از قبل به خانوادش نگفته بود.او در برخورد با دختر دایی اش، پروانه كه قبلاً نامزد او بوده ، و در توجیه خانواده اش برای حضور سیتا، دلهره دارد. پدر رامین دو همسر دارد كه هر دو در یك ساختمان ، در طبقات مجزا زندگی می كنند. سیمین (همسر پدرش) و پسرش فرزاد، در جریان تمام كارهای منصور قرار دارند. فروغ نقطه ی مقابل سیمین است و از روال كارهای شركت منصور هیچ اطلاعی ندارد. اكنون بیست سال از ازدواج منصور و سیمین می گذرد و در این مدت ، منصور حتی برای یك بار هم به خانه ی فروغ نیامده و فروغ نیز نمی خواهد او را ببیند…

دانلود سریال مسافری از هند

 

پر بیننده ترین سریال پس از انقلاب

داستان و قصه جذاب و حضور بازیگران ماهر را می توان نقطه قوت این مجموعه تلویزیونی دانست. این سریال آن سال‌ها توانسته بود با ۹۶درصد به عنوان پر بیننده‌ترین سریال پس از انقلاب شناخته شود. بی اغراق و بزرگ نمایی، قاسم جعفری را باید یک پدیده در تاریخ سریال ‌سازی تلویزیون دانست. کارگردانی که سریال هایش از جمله ، خط قرمز، مسافری از هند و کمکم کن هنوز هم از پرمخاطب ترین سریال ها به شمار می‌ روند و به طور مشخص، مسافری از هند پربیننده ترین مجموعه نمایشی تلویزیون پس از انقلاب اسلامی است.

 

چرا پر بیننده ترین سریال شد؟ 

قاسم جعفری در سریال مسافری از هند که به موازات تعریف و نشان دادن قصه عاشقانه رامین و سیتا بیان شده بود، به روابط فردی سایر اعضای خانواده رامین و مناسباتی که وجود داشت میان آنها ورود می ‌کند و از دل این مناسبات، داستانک های جذابی را استخراج و به قصه سریال اضافه می کند. از سوی دیگر، شخصیت پردازی های مناسب و منطقی باعث شده که شخصیت های سریال در نظر مخاطبان واقعی و ملموس به نظر برسند. همین باعث جذب بیشتر بیننده میشود.

 

سریال مسافری از هند،سریالی بی رقیب

سریال مسافری از هند با داشتن همه نقاط قوتش و البته معدود ایراداتی که به آن وارد است دسته کم در جذب مخاطب، یک اثر بی نظیر تلویزیونی به شمار می رود . برای اولین بار پس از انقلاب ایران یک ترانه هندی در یک تیتراژ تلویزیونی شنیده شد و آلبوم موسیقی مسافری از هند نیز منتشر شد. به صورتی که کمتر مجموعه نمایشی دیگر قدرت رقابت با آن را دارد.

دانلود سریال مسافری از هند

 

«مسافری از هند» در امامزاده نوربخش

پس از گذشتن از کوچه‌های تنگ، باریک و سرسبز محل پایین روستای «سولقان»، به امامزاده‌ایی مقدس و با شکوهی می‌رسید که پذیرای زائران زیادی از تهران و شهرهای مختلف ایران است. این امام زاده ای که بخشی از سریال در آنجا تصویربرداری شده بود به «امام زاده سیتا» معروف شده است.

دانلود سریال مسافری از هند

بازیگران:

شیلا خداداد در نقش سیتا / سروش گودرزی در نقش رامین / ایرج نوذری در نقش عموی سیتا / بهنوش طباطبایی در نقش کتی / نسرین مقانلو در نقش سیمین / فرزاد حسنی / حمید گودرزی در نقش رامین / الهام حمیدی در نقش پروانه / شیرین بینا در نقش فروغ / مجید مشیری / زهره فکور صبور و… در این سریال بازی کرده اند.


فرمت : mp4

دانلود قسمت 1

دانلود قسمت 2

دانلود قسمت 3

دانلود قسمت 4

دانلود قسمت 5

دانلود قسمت 6

دانلود قسمت 7

دانلود قسمت 8

دانلود قسمت 9

دانلود قسمت 10

دانلود قسمت 11

دانلود قسمت 12

دانلود قسمت 13

دانلود قسمت 14

دانلود قسمت 15

دانلود قسمت 16

دانلود قسمت 17

دانلود قسمت 18

دانلود قسمت 19

دانلود قسمت 20

دانلود قسمت 21

دانلود قسمت 22

دانلود قسمت 23

دانلود قسمت 24

دانلود قسمت 25

دانلود قسمت 26

دانلود قسمت 27

دانلود قسمت 28

دانلود قسمت 29

گزارش خرابی لینک
2021/01/07 378 views بدون دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد